نوشته شده توسط : azizi

خريد و قيمت منبع دوجداره

منبع دوجداره  + خرید و قیمت از سايت آراز صنعت |  از مهم ترين تاسيسات اساسي موتورخانه است . امروزه نياز به تامين آب گرم و آب سرد در منازل، تبديل به يکي از اساسي ترين نياز هاي دوران ماست. تامين آب گرم سالم ميبايست از طريق يک سيستم تامين کننده ي گرمايش آب انجام شود. ساختمان ها و مناطق مسکوني اي داراي موتورخانه ميبايست روند تامين گرمايش آب را با استفاده از منابع آب گرم انجام بدهند. در ادامه قصد داريم تا به بررسي اطلاعات منبع دوجداره، قيمت منبع دوجداره، خريد منبع دوجداره و همچنين، معايب و مزاياي آن بپردازيم.

خريد و قيمت منبع دوجداره

منبع دوجداره

منابع آبگرم به طور کلي به دو دسته ي منبع کويلدار و منبع دوجداره تقسيم بندي ميشوند. منبع دوجداره داراي يک استوانه اي است که بخش بيروني آن با يک استوانه ي لايه اي به ضخامت 5 سانتي متر پوشيده شده است. روند جريان آب داغ موتورخانه و گردش آب داغ در بخش بيروني منبع دوجداره است. گردش آب داغ و روند چرخش بخار حاصل از گردش آن، اب درون استوانه را گرم کرده و با استفاده از اين روش آب گرم مورد نياز ساختمان را تامين ميکند.

منبع دو جداره که از تجهيزات گرمايش و موتورخانه به شمار مي رود، جهت گرم کردن آب مصرفي داخل موتورخانه قرار مي گيرند و ساختار کلي آنها به صورت افقي (خوابيده) است. منابع دوجداره در ظرفيت هاي مختلف بر اساس نياز مصرفي ساختمان از 300 تا 1500 ليتر ساخته مي شوند. بايد توجه داشت که ظرفيت مخزن دوجداره موتورخانه بايد متناسب با ظرفيت حرارتي ديگ و همچنين مقدار مصرف آب گرم بهداشتي در ساعت براي هر واحد انتخاب شود، در غير اين صورت راندمان به شدت کاهش مي يابد.

خريد منبع دوجداره

خريد منبع دوجداره ميبايست بر اساس ظرفيت آن و تعداد نفرات ساکن ساختمان انجام شود. منبع دوجداره يک وسيله ي کاربردي است که روند تامين گرمايش ساختمان هاي اداري و مسکوني 20 واحدي را با ظرفيت ذخيرهي 300 ليتري آب انجام ميدهد. منبع دوجداره را معمولا در پشت بام ها ، جهت استفاده ي بهينه از قانون جاذبه قرار ميدهند. جهت تامين آب کافي داخل منبع، بر اساس تقسيم وزن منبع در بام ساختمان ها ، ميزان فشار منبع، ميزان راندمان معمولا از دو منبع آب جهت تقسيم فشار متمرکز بر بام استفاده ميشود.

منبع دو جداره روند تامين گرمايش آب مورد نياز را بدون نياز به پمپ سيرکولاتور انجام ميدهد. اين مورد باعث ميشود که تامين حرارت مورد نياز آب در فصل تابستان، به دليل خااموش شدن پمپ هاي سيرکولاتور بدون ايراد انجام شود. اين نکته ي منبع دو جداره را به يک تجهيزات کاربردي تامين گرمايش مورد نياز آب ساختمان تبديل ميکند. اين طرز کار جريان مصرف برق را به طرز چشمگيري کاهش داده و از مستهلک شدن پمپ هاي سيرکولاتور جلوگيري ميکند.

منبع آب گرم دوجداره

منبع دو جداره يک تجهيز گرمايشي است که براي گرم کردن آب مصرفي در داخل موتورخانه استفاده مي شود. اين منبع دو جداره با ساختار افقي و با ظرفيت هاي مختلف (از 300 تا 1500 ليتر) بر اساس نياز مصرفي ساختمان ساخته مي شود. در انتخاب ظرفيت منبع دو جداره بايد به ميزان ظرفيت حرارتي ديگ و نيز مصرف آب گرم بهداشتي در ساعت براي هر واحد توجه شود. در صورت عدم توجه به اين موارد، راندمان منبع دو جداره به شدت کاهش مي يابد.منبع دوجداره به منظور تامين گرمايش آب مصرفي مورد نياز ساختمان ها توليد ميشود.

لوله کشي منبع دوجداره موتورخانه بايد به گونه اي باشد که ورودي شهر با آب گرم سيستم گرمايشي مخالف هم باشند. آب سرد ورودي به منبع از لوله کشي شهر از پايين منبع وارد شده و پس از تبادل حرارت از سمت بالاي مخزن خارج مي شود. همچنين آب سيستم گرمايشي از بالاي مخزن وارد جداره دوم شده و مخالف جهت با آب مصرفي مجدد به بويلر باز مي گردد. به عدسي جداره مياني منبع يک عدد بوشن نصب شده که آب برگشت مصرفي به آن متصل مي شود.

منبع دوجداره يا دولايه با استفاده از جريان آب گرم جدارها باعث گرم شدن آب ورودي به منبع اصلي شده و روند تامين حرارت مورد نياز آب را انجام ميدهد.ضخامت به کار رفته در منبع دوجداره در بخش داخلي آن به دليل تحمل فشار کاري در آن، نسبت به بخش خارجي بيشتر بوده و به اين ترتيب آب گرم ديگ در آن جريان پيدا ميکند. ضخامت ورق به کار رفته در منبع دوجداره در بخش داخلي آن داراي 5 ميلي متر و در بخش خارجي آن 3 ميلي متر است.

منبع دوجداره ميتواند روند گرم کردن آب و تامين حرارت آب مصرفي را با استفاده از جريان رفت و برگشت ديگ بدون نياز به استفاده از پمپ هاي سيرکولاتور آب انجام دهد.اين ويژگي به عنوان مزيت مهم منبع دوجداره محسوب شده و باعث ميشود از ان به عنوان يک گزينه ي اصلي براي تامين گرمايش آب در اماکن هاي مختلفي مانند: اماکن اداري، مسکوني، استخرها، تجاري تبديل شود.

قيمت منبع دوجداره

قيمت منبع دوجداره بر اساس مدل، ظرفيت، راندمان، فشار کاري متفاوت بوده و مجموعه ي آراز صنعت به عنوان مجموعه ي پيشگام در زمينه ي توليد انواع تاسيسات موتورخانه و تاسيسات استخر، امکان خريد منبع دوجداره را با بالاترين کيفيت و قيمت مناسب همراه با تخفيف هاي ويژه فراهم کرده است.متقاضيان خريد منبع دوجداره ميتوانند، با ثبت سفارش خريد خود، منبع دوجداره را با بهترين قيمت به همراه گارانتي دريافت کنند.

نکات مهم نصب منبع دوجداره

در ادامه قصد داريم تا به بررسي نکات مهم نصب منبع دو جداره بپردازيم :

  •     نصب کردن شير اطمينان جهت تنظيم فشار و دما در منبع دوجداره و ساير منابع آب گرم ضروري است
  •     لوله هاي سر ريز آب ميبايست از محل موتورخانه تا منبع دوجداره بر روي بام در ساختمان ها، امتداد داشته باشد.
  •     سوراخ شدن جدار داخلي در منابع دوجداره باعث مختل شدن روند گرمايش آب و سر ريز شدن آب از پشت بام ها خواهد شد.
  •     لوله ونت هاي مناسب تهويه ميبايست براي منبع دوجداره و ساير منابع نصب شود.
  •     وزن بالاي منبع دوجداره که ممکن است نياز به پايه هاي قوي‌تر براي نصب داشته باشد.
  •     نياز به تعويض دوره‌اي منبع دوجداره به دليل سوراخ شدن لايه‌هاي داخلي و فرسودگي.
  •     حجم بزرگتر منبع دوجداره نسبت به مبدل‌هاي صفحه‌اي که ممکن است براي فضاي محدود مناسب نباشد.
  •     عدم قابليت تنظيم دقيق دماي خروجي آب از منبع دوجداره در مقايسه با مبدل‌هاي ديگر

مزاياي منبع دوجداره

  •     قيمت پايين تر منبع دوجداره در مقايسه با ساير منبع ها مانند منبع کويلي
  •     کم بودن افت فشار در منبع دوجداره به دليل استفاده از جريان و روند رفت و برگشت ديگ بدون نياز به استفاده از پمپ هاي سيرکولاتور
  •     کم هزينه بودن نگهداري و تعمير آن در مقايسه با ساير منابع
  •     کم مصرف بودن برق در منبع دوجداره

معايب منبع دوجداره:

    کند تر بودن روند تامين گرمايش آب مورد نياز در مقايسه با منبع کويلي

    راندمان کاري پايين تر منبع دوجداره در مقايسه با ساير منبع ها

    محدود بودن ظرفيت ذخيره ي آب گرم در منبع دوجداره

سوراخ شدن منبع دو جداره

سوراخ شدن منبع دوجداره از مهم ترين و متداول ترين آسيب هايي است که در اين مدل از منبع هاي آب گرم اتفاق ميفتد.. سوراخ شدن منبع دوجداره از مشکلاتي است که ممکن است در اين نوع منابع آب گرم به وجود بيايد. اين مشکل معمولا به دليل فرسودگي منبع دوجداره، سختي آب و مواد موجود در آب، فشار بالا و نوسانات پرفشار آب درون ساختمان و يا عمر بالاي منبع رخ مي‌دهد. براي پيشگيري از اين مشکل مي‌توانيد با رعايت تعويض منظم منبع دوجداره و کنترل کيفيت آب و فشار آب در ساختمان از اين مشکل جلوگيري کنيد.

همچنين، نصب فيلترهاي آب قابل تصفيه قبل از ورود به منبع آب گرم دوجداره نيز مي‌تواند به پيشگيري از سوراخ شدن منبع دوجداره کمک کندسوراخ شدن منبع دوجداره به طور کلي شامل موارد زير ميشود:

  •     فرسودگي منبع دوجداره
  •     ميزان بالاي سختي آب و مواد موجود در آب
  •     عمر بالاي منبع
  •     فشار بالا و نواسانات پر فشار آب درون ساختمان
  •     سوراخ شدن منبع دوجداره يکي از آسيب هاي مرسوم در اين نوع منابع است

تعمير نشتي منبع دوجداره

در صورت سوراخ شدن منبع دوجدار و نشتي آب در آن، در حالتي که ميزان پوسيدگي و سوراخي زياد نباشد ميتوان با استفاده از جوشکاري تا مدتي از نشت آب در آن جلوگيري کرد. در صورت سوراخ شدن منبع ميبايست جهت برطرف کردن اساسي اين مشکل، اقدام به خريد منبع دوجداره جديد و تعويض آن کنيد. جهت دريافت راهنمايي براي خريد منبع دوجداره و اطلاع از قيمت منبع دوجداره با شماره پشتيباني فروش تماس بگيريد.

پشتيباني فروش : 0903800805 (مشاوره و فروش)

آدرس شرکت آراز صنعت :کرج، محمدشهر، عباس آباد، انتهاي جاده عباس آباد، نبش سه راه کانال، آرازصنعت



:: برچسب‌ها: منبع دوجداره , آراز صنعت ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azizi

ديگ آب گرم فولادي از شرکت آراز صنعت | شرکت آراز صنعت به عنوان پيشرو در زمينه ي توليد و فروش انواع ديگ هاي فولادي مانند ديگ آب گرم آب داغ و بخار داغ خريد ديگ آب گرم فولادي را به صورت اينترنتي و سفارشي همراه با گارانتي و خدمات پس از فروش براي متقاضيان عزيز فراهم کرده است.براي اطلاع از قيمت و خريد ديگ آب گرم فولادي وارد صفحه فروشگاه سايت شده يا با استفاده از شماره پشتيباني از راهنمايي ما در هنگام خريد ديگ آب گرم فولادي و ساير تجهيزات مربوط به موتورخانه باخبر شويد.

خريد و قيمت ديگ آب گرم فولادي

ديگ آب گرم فولادي

ديگ آبگرم فولادي به عنوان مهم ترين قسمت تجهيزات موتورخانه در سيستم حرارت مرکزي آن محسوب ميشود. نحوه ي کارکرد ديگ آب گرم فولادي به اين صورت است که گرمايش مورد نياز سيستم حرارت مرکزي را از طريق گرماي بدست آمده از سوختن ماده ي مشتعل زا مانند گاز و گازوئيل فراهم کرده و عمل انتقال حرارت بين سطح آب و آتش را از طريق سيال هاي ناقل حرارت انجام ميدهد.

شرکت آراز صنعت به عنوان پيشرو در زمينه ي توليد و فروش انواع ديگ هاي فولادي مانند ديگ آب گرم آب داغ و بخار داغ خريد ديگ آب گرم فولادي را به مراه با گارانتي و خدمات پس از فروش براي متقاضيان عزيز فراهم کرده است.براي اطلاع از قيمت خريد ديگ آب گرم فولادي وارد صفحه فروشگاه سايت شده يا با استفاده از شماره پشتيباني، از راهنمايي هاي کارشناسان ما در هنگام خريد ديگ آب گرم فولادي و ساير تجهيزات مربوط به موتورخانه باخبر شويد.

انواع ديگ آب گرم فولادي

ديگ هاي آب گرم فولادي به طور کلي فارغ از ظرفيت فشار کاري يا ابعاد ر يا ظرفيت به دو دوسته کلي واترتيوپ و فايرتيوپ تقسيم بندي ميشوند. براي افزايش سطح تبادل حرارت در ديگ هاي اب گرم از قسمت انتهاي ديگ آب گرم نيز براي تبادل حرارت و گردش اب استفاده ميشود. به اين نوع ديگ آب گرم فولادي به اصطلاح عقب خيس يا wet back نيز ميگويند. ديگ هاي وت در مقايسه با ديگ هاي عقب خشک يا dry back قيمت بيشتري دارند.

تفاوت نوع ديگ آب گرم فولادي

ديگ هايي اب گرم واترتيوپ يا ديگ لوله ابي در مقايسه با فاير تيوب لوله اتشي درظرفيت هاي بسيار بزرگي توليد ميشود.در ديگ آب گرم فولادي فايرتيوپ با جريان شعله ي حاصل از سوختن ديگ از بستر لوله هاي بويلر عبور کرده و با تلاقي به اب ديگ حرارت خود را به ان منتقل ميکند. در ديگ اب گرم واترتيوب گرماي مشعل و حرارت ان با اشغال فضاي ديگ اب و با انتقال حرارت اب لوله ها را گرم ميکند.
ديگ هاي آبگرم فولادي صرف نظر از ظرفيت، ابعاد و فشار کار به انواع “فايرتيوپ” و “واترتيوپ” نيز تقسيم مي شوند.

تفاوت ديگر ديگ هاي اب گرم فولادي واترتيوب و فايرتيوب تحمل ميزان فشار کار وتحمل دماي بالاي ان است .ديگ هاي فولادي واترتيوب با بويلرهاي فولادي با تحمل فشار بالا توليد ميشود. فشار کار ديگ هاي فولادي واترتيوب با تحمل بيش از 100 مرتبه توليد بخار و تا دمايي به اندازه 550 درجه سيلسيوس توليد ميشود. در حالي که حد اکثر ظرفيت ديگ هاي اب گرم فايرتيوب 30 بار است.

ديگ هاي ابگرم فايرتيوب داراي بويلرهاي با راندمان بالاست و هزينه ي تعمير و نگهداري ان در مقايسه با بويلرهاي واتر تيوب کمتر است.لوله هاي بلند به کار رفته در ديگ هاي فايرتيوب است که با توليد گاز هاي حرارت ديده در کوره و عبور ان از درون لوله ها اب بخار شده و حرارت ديده را به جريان انداخته و باعث گرم شدن اب لوله ها ميشود.

خريد ديگ آبگرم فولادي

براي خريد ديگ آبگرم فولادي بايد به موارد زير توجه کنيد:

  • توجه به استانداردهاي بين المللي در جنس و نوع فولادهايي که در ساخت ديگ آب گرم فولادي مانند بدنه کوره شبکه ها ديگ آب گرم فولادي به کار رفته است.
  • استانداردهاي اجرايي در نقشه ساخت ديگ آب گرم فولادي و برندهاي توليد کننده ي معتبر توليد ديگ آب گرم فولادي
  • رعايت استانداردهاي بين المللي در زمينه نوع آب گرم فولادي ظرفيت فشاري کاري
  • استانداردهاي لازم در خريد ديگ آب گرم فولادي

.ديگ آب گرم فولادي با ظرفيت هاي بالا تا 50000000 کيلو کالري بر ساعت با به کار رفتن سيستم و دريچه انفجار مانع انفجارات حاصل از احتراق مشعل ميشود.براي خريد ديگ آب گرم فولادي بايد به ميزان ظرفيت اين محصول توجه داشت. ظرفيت مناسب براي ديگ آب گرم فولادي بايد بيش از 600000 کيلوکاري يا 600 کيلو بخاردرساعت باشد. استانداردهاي لازم در ساخت ديگ اب گرم فولادي مانند نوع فولاد به کار رفته در بدنه محفظه احتراق و تيوب ها بايد از فولاد مخصوصي که در ساخت مخازن تحت فشار از ان مطابق با حرارت DIN 17 MN4 استفاده ميشود به کار رود.

جنس لوله هاي در تيوب بويلر با لوله هاي توربولاتور يا اسپيرال ساخته شده که باعث افزايش طول عمر زياد ديگ هاي اب گرم فولادي فايرتيوب ميشود..در زمان خريد ديگ آبگ گرم فولادي يا بخار فولادي بايد به کيفيت و مشخصات فني در ساخت کوره ها و تيوپهاي بويلر توجه کنيد. ديگ هاي اب گرم فولادي استاندارد بايد داراي لوله هاي اسپيرال و کوره اصلي و فرعي کروگيت باشد.

ديگ هاي آبگرم فولادي از نظر کاربرد

 ديگ آب گرم فولادي بر اساس نوع آن عموما به دو دسته کلي زير تقسيم ميشود:

  • ديگ هاي آب گرم يا آب داغ (Hot water boiler)
  • ديگ هاي بخار (Steam boiler)

ديگ فولادي در ظرفيت هاي مختلف براي آپارتمان ها، استخر، برج هاي مسکوني و تجاري، هتل ها، کارخانه جات و دانشگاه ها مورد استفاده قرار مي گيرد.

ديگه فولادي بر خلاف ديگ چدني، يک پارچه و در کار خانه توليد مي شوند. جنس اين ديگ ها از ورق و لوله فولادي آتش خوار است.

تقسيم بندي اين ديگ ها به دو صورت آتش در لوله (fire tube) يا آب در لوله (water tube) مي باشد.

خريد ديگ آبگرم فولادي

از نکات مهم ديگر در هنگام خريد ديگ هاي اب گرم فولادي ابگرم يا اب داغ و بخار علاوه بر رعايت استانداردهاي ان در زمينه هاي مختلف مانند قطعات و تجهيزات دسترسي تست و … توجه به انطباق ان با استانداردهاي مشخص شده در زمينه طراحي توليد ديگ ابگرم داغ و بخاربر اساس نقشه ها و دستور ساخت بين المللي بويلر ها از برند شناخته شده است.

براي خريد ديگ آب گرم فولادي ابتدا باشد با توجه به فشار کار ظرفيت تحمل بالاي دماي گرم نوع مورد نياز ديگ اب گرم فولادي را مشخص کنيد.مجموعه اراز صنعت به عنوان يکي از برترين برندهاي توليد انواع ديگ اب گرم فولادي شما را در خريد ديگ اب گرم فولادي همراهي ميکند. براي خريد ديگ ابگرم فولادي وارد فروشگاه سايت اراز شده و انواع ديگ اب گرم فولادي را ظرفيت هاي مختلف همراه با گارانتي سفارش دهيد.

قيمت ديگ آبگرم فولادي

براي استعلام قيمت و خريد ديگ اب گرم فولادي وارد سايت تخصصي اراز صنعت شده و از قيمت انواع ديگ ابگرم فولادي با ظرفيت ها و برندهاي مختلف مطلع شويد. قيمت هاي ديگ اب گرم فولادي قيمت روز است و عرضه ي محصولات مختلف ديگ اب گرم فولادي با قيمت مناسب و تخفيف هاي خريد عرضه ميشود. انواع ديگ آب گرم فولادي را با ثبت سفارش از طريق شماره پشتيباني سايت سفارش دهيد.

پشتيباني فروش : 0903800805 (مشاوره و فروش)
آدرس شرکت آراز صنعت :کرج، محمدشهر، عباس آباد، انتهاي جاده عباس آباد، نبش سه راه کانال، آرازصنعت



:: برچسب‌ها: دیگ آب گرم فولادی , آراز صنعت ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azizi

فيلتر شني استخر  يکي از متداول ترين روش هاي فيلتراسيون و پاکسازي آب است که به طور کلي شامل يک مخزن با شن‌هاي سيليسيمي يا شن‌هاي ديگري است که براي تصفيه آب استخر استفاده مي‌شوند. عملکرد فيلتر شني بر اساس مبدأ تصفيه مکانيکي است که در اين فرايند، آب استخر از طريق مخزن فيلتر گذر مي‌کند و در طول اين مسير، شن‌ها ذرات معلق و آلودگي‌هاي موجود در آب را جدا مي‌کنند. شن‌هاي مورد استفاده در فيلتر شني بايد بسيار ريز و متخلخل باشند تا بتوانند ذرات ريزي را از آب جدا کنند.

خريد و قيمت فيلتر شني استخر

ذرات معلق شامل گرد و غبار، مواد آلي، جلبک‌ها، باکتري‌ها، ويروس‌ها و ديگر آلودگي‌هاي معلق است که بر روي شن‌ها جمع مي‌شوند و آب پاک و تميزتري را از طريق خروجي فيلتر به استخر مي‌رسانند.براي حفظ کارايي فيلتر شني، بايد شن‌ها به طور دوره‌اي شسته و بازيافت شوند. در فرآيند شستشو، آب به عکس جريان اصلي (با ورود آب تميز) از طريق مخزن فيلتر عبور مي‌کند و ذرات معلق جمع‌آوري شده را از شن‌ها جدا مي‌کند.

سپس آب آلوده به سمت خروجي فيلتر هدايت مي‌شود و مرحله جديد تصفيه شروع مي‌شود. استفاده از فيلتر شني در تصفيه استخرها باعث بهبود کيفيت آب، حذف ذرات معلق، کاهش بو و رنگ آب، کنترل رشد جلبک‌ها و حفظ شفافيت آب مي‌شود.دستگاه فيلتر شني استخر با استفاده از روش فيلتر کردن ذرات کوچک موجود در آب استخر مانند ماسه شن رسوبات هيدروکربن ها فلزات مواد زايد و اضافي مضر را از آب جدا کرده و موجب تصويه و پاکسازي آب استخر ميشود.آب تصفيه شده با ميزان درجه خلوص بالا وارد مخزن فيلتر شني ميشود.

بسترهاي فيلترسازي دستگاه فيلتر شني استخر به صورت لايه لايه است که جنس اين لايه ها از سيليس است و آب را با درصد خلوص نزديک به 98 درصد تصفيه ميکند.

 

خريد فيلتر شني استخر

متقاضيان خريد فيلتر شني استخر براي اطلاع و استعلام قيمت فيلتر شني استخر ميتوانند وارد فروشگاه آراز صنعت شده و اين محصول کاربردي را سفارش بدهند. فيلتر شني استخر با دارا بودن فيلترهاي موجود جلوگيري کننده از ورود شن و سيليس مانع وارد شدن انواع آلاينده ها ميشود.تنها مورد خروجي از فيلتر شني آب است که اين کارکرد از طريق تحت فشار بودن دستگاه فيلتر شني موجب جداسازي آلاينده ها و مواد اضافي و شفاف سازي آب ميشود.

طرز کار دستگاه فيلتر شني استخر ساده است به اين صورت که آب از يک طرف وارد دستگاه فيلتر ميشود و با عبور از فيلترهاي داخلي آلاينده ها و آلودگي هاي آب را از بين ميبرد.

با از بين بردن آلودگي هاي آب آب خالص از طرف ديگر فيلتر شني استخر خارج ميشود. دستگاه فيلتر شني استخر پس از مدتي که عمل تصفيه آب را انجام ميدهد شن هاي داخل آن با جذب آلودگي هاي آب کثيف شده و عمل تصفيه آب را به خوبي انجام نميدهد.در صورت اختلال در کارکرد دستگاه فيلتر شني استخر ميبايست دستگاه را بکواش کرده يا شست و شوي فيلتر شني استخر را انجام دهيد.در زمان بکواش يا شست و شوي فيلتر شني استخر مراحل آن بر عکس عمل تصفيه آب انجام ميشود به اين صورت که آب از قسمت پايين وارد فيلتر شني شده و از بالا خارج ميشود

کاربردهاي فيلتر شني استخر

پس از بررسي نحوه عملکرد دستگاه فيلتر شني استخر در ادامه به بررسي کاربردهاي فيلتر شني استخر ميپردازيم. از کاربردهاي دستگاه فيلتر شني استخر ميتوان به موارد زير اشاره کرد:

  • تصفيه آب منبع رودخانه يا چاه
  • تصفيه آب استخر پرورش ماهي
  • تصفيه اوليه آب شرب نيروگاه يا برج خنک کننده آب
  • تصفيه و شفاف سازي آب استخر

فيلتر شني استخر داراي کاربردهاي زيادي است. فيلترهاي شني براي تصفيه آب در محيط‌هاي مختلف استفاده مي‌شوند که اين فيلترها در موارد زير کاربرد دارند:

  • آب استخر: فيلترهاي شني براي حذف ذرات معلق و مواد آلوده از آب استخر استفاده مي‌شوند. اين فيلترها به عنوان قسمتي از سيستم تصفيه آب استخر، آب را در برابر باکتري‌ها، ويروس‌ها و مواد شيميايي حفظ مي‌کنند.
  • حذف رنگ‌هاي حل شده: فيلترهاي شني براي حذف رنگ‌هاي حل شده و مواد آلوده از آب استفاده مي‌شوند. اين فيلترها براي تصفيه آبي که براي مصارف صنعتي و شرب استفاده مي‌شود، مناسب هستند.
  • تصفيه آب برگشتي: فيلترهاي شني براي تصفيه آب برگشتي از برج خنک کننده استفاده مي‌شوند. اين فيلترها ذرات معلق و مواد آلوده را از آب حذف کرده و آب را براي استفاده مجدد در برج خنک کننده بازگردانده مي‌کنند.
  • تصفيه آب استخرهاي پرورش ماهي: فيلترهاي شني براي تصفيه آب استخرهاي پرورش ماهي استفاده مي‌شوند. اين فيلترها با حذف ذرات معلق و مواد آلوده، آب را براي پرورش ماهي‌ها مناسب مي‌کنند.
  • تصفيه فاضلاب صنعتي و انساني: فيلترهاي شني براي تصفيه فاضلاب صنعتي و انساني استفاده مي‌شوند. اين فيلترها با حذف مواد آلوده، آب را براي بازگرداندن به محيط طبيعي يا استفاده مجدد مناسب مي‌کند.

عوامل موثر بر عملکرد فيلتر شني

سرعت عبور آب از بستر: افت فشار در فيلتر شني نشان مي دهد که بستر فيلتر توسط ذرات معلق و لجن جذب شده مسدود شده است و باعث کاهش سرعت عبور آب مي شود. بنابراين، افت فشار در فيلتر شني يکي از شاخص هاي مهم براي سنجش کارايي فيلتر است و نشان دهنده نياز به شستشوي بستر فيلتر شني و يا تعويض آن است.

نوع بستر فيلتر شني: استفاده از بسترهايي با سطح بالا و خاصيت غير لغزشي مي‌تواند باعث افزايش سطح جذب واقعي بستر فيلتر شني شود. اين خاصيت باعث مي‌شود که ذرات معلق بتوانند بهتر به سطح بستر چسبيده و از آب حذف شوند. به علاوه، اين بسترها به خاطر خاصيت ضد لغزشي‌شان مانع از جابجايي ذرات و بستر فيلتر شدند توسط جريان آب مي‌شوند. به همين دليل، استفاده از بسترهاي با خاصيت غير لغزشي مي‌تواند عمر مفيد فيلتر شني را نيز افزايش دهد.

شيب بستر فيلتر شني: شيب بستر فيلتر شني به عنوان يکي از پارامترهاي مؤثر در بهبود عملکرد فيلتر شني مطرح است. با توجه به شيب بستر، سرعت عبور آب از فيلتر و در نتيجه زمان موجود براي جذب ذرات معلق تغيير مي کند. در شيب هاي بالاتر، سرعت عبور آب بيشتر مي شود و زمان موجود براي جذب ذرات کمتر است، اما اين شيب مي تواند باعث جلوگيري از لجن گيري و رسوب گذاري در بستر فيلتر شني شود.

به عنوان مثال، در بستر فيلتر شني با شيب بالا، ذرات معلق با توجه به سرعت بيشتر عبور، به سرعت از بستر جدا مي شوند و براي جلوگيري از لجن گيري و رسوب گذاري، فشار آب افزايش مي يابد. بنابراين، تنظيم شيب بستر فيلتر شني مي تواند بهبود عملکرد فيلتر شني را بهبود بخشد.

ضريب ترشوندگي آب: ضريب ترشوندگي آب به ميزان حلاليت کلي آن در مقدار مشخصي از کربنات کلسيم و مواد ديگري که در آب موجود هستند بستگي دارد. آب با ضريب ترشوندگي بالا داراي مقدار بيشتري از اين مواد خاص است و ممکن است باعث بسته شدن منافذ فيلتر شني شود. بنابراين، براي بهبود عملکرد فيلتر شني، کنترل ضريب ترشوندگي آب از اهميت بالايي برخوردار است.

ميزان روشنايي محيط: ميزان روشنايي محيط مي تواند بر عملکرد فيلتر شني تأثير بگذارد. در محيطي که نور کافي وجود ندارد، تشخيص دقيق ذرات معلق در آب ممکن نيست و اين مي تواند منجر به عدم شناسايي ذرات معلق و عدم اثربخشي فيلتر شني شود. بنابراين، بهتر است فيلترهاي شني در محيطي با روشنايي کافي قرار گيرند تا بتوان به طور دقيق ذرات معلق را تشخيص داد و فيلتراسيون بهينه را انجام داد.

درجه حرارت آب: افزايش درجه حرارت آب مي‌تواند منجر به چسبندگي ذرات معلق به بستر فيلتر شود و در نتيجه باعث کاهش عملکرد فيلتر شني شود. براي اينکه عملکرد فيلتر شني بهينه باشد، ميزان درجه حرارت آب بايد در محدوده مناسبي نگه داشته شود که بسته به نوع فيلتر شني و شرايط کاربري آن، ممکن است متفاوت باشد.

روش شستشوي فيلتر شني استخر

بستر فيلتر شني در فرايند تصفيه آب به عنوان يکي از مراحل اصلي و حياتي استفاده مي شود. به منظور حفظ کارايي و عملکرد بهينه اين بستر، نياز به شستشو و تميزکاري دوره‌اي آن وجود دارد. در اينجا، به بررسي روش شستشوي فيلتر و اندازه دانه‌بندي و شکل ذرات تشکيل دهنده بستر فيلتر مي‌پردازيم.

در روش شستشو با هوا و آب، به جاي اينکه فقط با آب شستشو انجام شود، از يک جريان هواي فشرده براي حرکت دادن ذرات بستر فيلتر استفاده مي شود. اين روش مي تواند به طور موثري براي حذف لجن و ذرات معلق از بين برود و باعث بهبود عملکرد فيلتر شني شود. به طور کلي، روش شستشوي فيلتر شني بايد به نحوي انجام شود که به تناسب با نوع و ابعاد فيلتر، ميزان آلودگي آب و شرايط عملياتي دستگاه فيلتراسيون باشد.

اندازه دانه‌بندي و شکل ذرات تشکيل دهنده بستر فيلتر شني:

ترکيب بستر فيلتر شني شامل مواد سنگي با اندازه‌ها و شکل‌هاي متفاوت است. در برخي موارد از شن، ماسه، سنگ آهک و در برخي موارد ديگر از شيل، زئوليت، آهک و … استفاده مي شود. اندازه دانه بندي اين مواد نيز معمولاً در بازه 0.1 تا 5 ميليمتر است. هدف اصلي انتخاب اندازه دانه بندي مناسب، جلوگيري از انسداد منافذ بستر فيلتر توسط ذرات معلق در آب است. علاوه بر اين، شکل و سطح مقطع ذرات نيز براي افزايش کارايي فيلتر و جلوگيري از بروز اختلاط و آب زدايي موثر است.

اجزا و تجهيزات فيلترشني استخر

فيلتر شني اصل و مرغوب باعث تصفيه ي بهتر آب و جداسازي ذرات و املاح زايد در آب ميشود. دستگاه فيلتر شني استخر در صورت کارکرد صحيح خود با حداقل افت فشار آب را تصفيه ميکند.اجزاي اصلي به کار رفته در دستگاه فيلتر شني استخر شامل لوله ها، شير هواگير، شيرآلات و اتصالات به کار رفته در ورودي و خروجي آب ها ، شير دستي، اتومات، دريچه ي ديد براي دسترسي به قسمت داخلي فيلتر، نيمه اتومات براي شستوشوي معکوس دستگاه، است

خريد انواع مدل هاي فيلتر شني استخر

انواع فيلتر شني استخر مبتني بر نحوه فيلتر سازي آب، ميزان توان دريافت فشار درانواع و مدل هاي مختلف طراحي و توليد ميشود. از انواع فيلتر شني استخر ميتوان به مدل هاي فيلتر شني استخر کند- فيلتر شني استخري تند-فيلتر شني استخر نرخ بالا اشاره کرد

مزايا و معايب فيلتر شني استخر

مهم ترين مزيت استفاده از دستگاه فيلتر شني استخر روند تصفيه آب و جداسازي آلودگي ها بدون استفاده و افزودن ماده شيميايي و تغيير در ساختار مولکولي آب است. از معايب استفاده از دستگاه فيلتر شني استخر مصرف زياد انرژي در مقايسه با انواع ديگر فيلترها است.در حالت کلي فيلتر هاي شني استخر در براساس ميزان فشار کاري و نحوه فيلتراسيون در در انواع مختلف طراحي و ساخته مي شود. از مزاياي تمامي مدل ها اين است که بدن افزودن هيچ ماده شيميايي و تغيير ساختار آب موجب از بين بردن آلودگي ها مي شود.

فيلتر شني استخر کند
مدل فيلتر شني استخر کند از قديمي ترين مدل فيلتر شني استخر کند است که نحوه ي عملکرد آن بر اساس مجاورت سطح سيليس با هواي آزاد است که آب را بدون فشار و بر اساس وزن آن از خود عبور ميدهد. فيلتر شني استخر کند از مدل فيلترهاي شني است که براي تصفيه آب در حجم هاي بالا مانند تصفيه آب مصرفي شهر و پساب ها به کار ميرود.

فيلتر شني استخر تند
در مدل فيلتر شني استخر تند سيليس با قرار گرفتن در درون مخزن بسته ي دستگاه آب جکوزي يا استخر را با فشار از خود عبور ميدهد.فيلتر شني استخر تند داراي 3 يا 4 نوع اندازه ي سيليس است.

فيلتر شني استخر نرخ بالا

مدل فيلتر شني استخر بالا از مدل هايي که عمل تصفيه آب در آن بر اساس ميزان عبور آب به ازاي هر متر مربع محاسبه و اندازه گيري ميشود. مدل فيلتر شني استخر نرخ بالا با داشتن دانه هاي سيليس در اندازه ي بزرگ امکان ورود آب با افت فشار کم و اندازه ي زياد آب را فراهم ميکند.از اين مدل فيلتر شني استخر معمولا در استخرهاي کوچک با تعداد نفرات کم استفاده ميشود.مزاياي استفاده از فيلتر شني استخر نرخ بالا قيمت ارزان ، حجم زياد عبوري آب و اشغال فضاي کم است.

مزاياي خريد فيلتر شني استخر

خريد فيلتر شني استخر داراي مزاياي زيادي است که در ادامه قصد داريم به توضيح هر يک از اين مزايا بپردازيم:

  • تصفيه  آب‌هاي سنگين و آب‌هاي نيمه سنگين: فيلترهاي شني به دليل برخورداري از سطح بالا و توانايي حفظ ذرات جامد به‌عنوان يکي از مراحل اوليه تصفيه آب به‌کار مي‌روند. اين فيلترها مي‌توانند ذرات بزرگتر از 20 ميکرون را از آب حذف کنند.
  • توليد آب سالم براي کشاورزي و دفع سموم: با استفاده از فيلترهاي شني، مي‌توان کيفيت آب را بهبود بخشيد و از ورود مواد شيميايي و سموم به آب که مي‌توانند براي کشاورزي مضر باشند، جلوگيري کرد.
  • پيش تصفيه قابل اتکاء براي سيستم اسمز معکوس: فيلترهاي شني به‌عنوان يکي از مراحل پيش تصفيه در سيستم اسمز معکوس به‌کار مي‌روند. با حذف ذرات جامد و مواد آلي از آب، کيفيت آن به‌شدت بهبود مي‌يابد و مي‌تواند به‌عنوان آب ورودي قابل اتکاء براي سيستم اسمز معکوس به‌کار برود.
  • جلوگيري از آسيب رسيدن به دستگاه‌هاي صنعتي: فيلترهاي شني به‌عنوان يکي از مراحل تصفيه آب به‌کار مي‌روند و مي‌توانند از ورود ذرات جامد به دستگاه‌هاي صنعتي جلوگيري کنند.
  • جلوگيري از ورود زباله ها و ذرات جامد به سيستم لوله‌کشي: با حذف ذرات جامد و مواد آلي از آب با استفاده از فيلترهاي شني، ورود زباله ها و ذرات جامد به سيستم لوله‌کشي کاهش مي‌يابد. اين مواد جامد مي‌توانند باعث انسداد و خرابي سيستم لوله‌کشي شوند و در نتيجه هزينه‌هاي بالايي را براي تعميرات و تعويض لوله‌ها به دنبال داشته باشند. با استفاده از فيلترهاي شني، مواد جامد و زباله‌ها از آب حذف مي‌شوند و آب تميزتر و مناسب‌تري براي استفاده در سيستم لوله‌کشي فراهم مي‌شود.

توصيه ما براي خريد يک فيلترشني استخر ، استفاده از راهنمايي مشاوره متخصص در اين زمينه است. گروه صنعتي آراز صنعت يکي از شرکت هاي پيشگام در زمينه ي توليد تجهيزات استخر و موتورخانه است که علاوه بر ارائه ي محصول فيلتر شني استخر در اندازه ها و جنس هاي مختلف،  در زمينه ي خدمات مشاوره به متقاضيان عزيز در زمينه ي انتخاب محصول متناسب با نياز مشتريان نيز فعاليت دارد

خريد فيلتر شني استخر

مجموعه ي آراز صنعت به عنوان يکي از بهترين مجموعه ها در زمينه ي توليد انواع فيلتر ها شني استخري، امکان خريد فيلتر شني استخر را با برند ها و ظرفيت هاي متفاوت آن را براي متقاضيان عزيز فراهم کرده است. تصفيه آب از مهم ترين قسمت هاي نگهداري استخر است. آب تصفيه شده و تميز از موارد مهمي است که سبب مراجعه و تقاضاي افراد به پارک هاي آبي استخرها و مجتمع هاي تفريحي شنا است. آب آلوده ي استخر ها منشا بسياري از بيماري هاي پوستي و جسمي است که سبب بروز مشکلات جدي در افراد ميشود.

 

قيمت فيلتر شني استخر

قيمت فيلتر شني استخر بر اساس نوع، اندازه، کارايي، فشار کار و فيلتر شني مناسب با ابعاد و اندازه ي استخر محاسبه ميشود. با مراجعه به صفحه ي فروشگاه سايت آراز صنعت از قيمت روز تجهيزات استخر ،سونا،جکوزي و ساير تجهيزات موتورخانه مطلع شويد.

در هنگام خريد فيلتر استخر و جکوزي بايد به چه نکاتي توجه کنيد؟
خريد فيلتر استخر و جکوزي مهمترين قسمتي است که بايد به آن توجه کنيد. در ادامه به برخي از نکات مهم در خريد فيلتر استخر و جکوزي اشاره مي‌کنيم:

1. سايز فيلتر: قبل از خريد بايد به سايز فيلتر نياز استخر و جکوزي خود توجه کنيد. سايز فيلتر بايد به اندازه مطلوب باشد تا بتواند با مقدار آب موجود در استخر و جکوزي سازگار باشد و کارکرد خوبي داشته باشد.

2. ماده سازنده: بايد به ماده‌اي که فيلتر ساخته شده است توجه کنيد. فيلترهاي استخر و جکوزي معمولاً از پلاستيک يا فلز ساخته شده‌اند. فيلترهاي پلاستيکي خيلي سبک هستند اما از دوام کمتري برخوردارند، در حالي که فيلترهاي فلزي بسيار سنگين هستند، اما دوام بيشتري دارند.

3. ميزان جريان آب: جريان آبي که از فيلتر عبور مي‌کند بسيار مهم است. در واقع، اگر جريان آب زياد باشد، فيلتر نمي‌تواند از آب کاملاً پاکسازي کند و اگر جريان آب کم باشد، فيلتر به طور کامل از آب پاکسازي نمي‌کند. بنابراين، بايد به جريان آب مناسبي که فيلتر پشتيباني مي‌کند توجه کنيد.

4. زمان تعويض فيلتر: بايد به زمان تعويض فيلتر توجه کنيد. بيشتر فيلترها براي 6 ماه يا يک سال طول عمر دارند و بعد از آن بايد تعويض شوند. اگر فيلتر را نسبت به زمان تعويض آن نگه داريد، باعث حفظ کيفيت روند فيلتراسيون استخر است.زمان تعويض فيلتر استخر به ميزان استفاده و کيفيت آب استخر بستگي دارد. معمولاً توليدکنندگان فيلترهاي استخر زمان تعويض را براي هر فيلتر به صورت جداگانه مشخص مي کنند. برخي از توليدکنندگان مي گويند که فيلتر استخر بايد هر 6 ماه يا حتي هر 3 ماه تعويض شود. در حالي که برخي ديگر مي گويند که مي توان براي يک سال يا بيشتر از فيلتر استخر استفاده کرد.

نکات مهم خريد فيلتر شني استخر

در هنگام خريد فيلتر شني استخر بايد به نکات مهمي مانند ميزان سطح فيلتراسيون و فيلتر سازي آب و کيفيت و اندازه ي دانه هاي سيليس توجه داشت قيمت فيلتر شني استخر به مواردي مانند نوع کاربرد، جنس به کار رفته در بدنه محصول، اندازه، فشار کار و حجم بستگي دارد.

متقاضيان خريد فيلتر شني استخر ميتوانند با مراجعه به صفحه ي فيلتر شني استخر سايت آراز صنعت سفارش خود را ثبت و دريافت کنند.براي استفاده از راهنمايي خريد با شماره تماس بگيريد.

پشتيباني فروش : 0903800805 (مشاوره و فروش)
آدرس شرکت آراز صنعت :کرج، محمدشهر، عباس آباد، انتهاي جاده عباس آباد، نبش سه راه کانال، آرازصنعت

سوالات متداول

فيلتر شني استخر چيست ؟

فيلتر شني استخر يکي از کاربردي ترين دستگاه هايي است که وظيفه ي تصفيه ي استخر نقش دارد .

خريد فيلتر شني استخر را چطور انجام بدهيم؟

براي خريد فيلتر شني استخر و اطلاع از قيمت فيلتر شني استخر وارد سايت آراز صنعت شده و با ثبت سفارش خود فيلتر شني استخر را همراه با ضمانت دريافت کنيد. براي اطلاع از قيمت فيلتر شني استخر  به کمک سايت آراز صنعت و بازديد از صفحه محصول از قيمت فيلتر شني اپوکسي مطلع شويد.

فيلتر شني استخر چند مدل دارد؟

 

فيلتر شني استخر داراي انواع مختلفي مانند فيلتر شني استخر اپوکسي و فيلتر شني استخر گالوانيزه ميباشد. در اين نوشته به طور کامل به بررسي فيلتر شني استخر پرداخته ايم



:: برچسب‌ها: فیلتر شنی استخر , آراز صنعت ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azizi

نمایندگی دات کام ، سایت خرید و فروش لوازم یدکی ماشین سنگین، نمایندگی لوازم بنز، نمایندگی لوازم ولوو و اسکانیا

آیا به دنبال راهی هستید تا بتوانید لوازم مورد نیاز خودروی خود را آنلاین و بدون دردسر خریداری کنید؟ شاید هم زمان کافی برای بررسی تک‌ به‌ تک فروشندگان ندارید.از طرف دیگر نگران این هستید که لوازم خودروی خود را حتما از جای معتبری تهیه کنید. نگران نباشید! نمایندگی دات کام در این مسیر همراه شماست.

 نمایندگی دات کام

نمایندگی دات کام کارگزاری برای مشاوره ، استعلام قیمت ، مقایسه و خرید آنلاین لوازم خودرو است.این سایت در تمام مراحل خرید لوازم در کنارتان است تا بهترین قطعات را انتخاب کنید.به کمک سایت نمایندگی دات کام می‌توانید قبل از وارد شدن به پروسه خرید ، درباره لوازم اطلاعات مفیدی کسب کنید. با قطعات ، برندها و نمایندگی های معتبرآشنا شوید. سپس خدمات و قیمت شرکت‌های مختلف را با هم مقایسه کنید. در صورت نیاز از کارشناسان نمایندگی دات کام مشاوره تخصصی بگیرید. در نهایت هم با کمترین زمان و بدون نیاز به مراجعه حضوری ، لوازم مورد نیازتان را به‌صورت آنلاین خریداری نمائید.

نمایندگی دات کام

 

تیم پشتیبانی و کارشناسان نمایندگی دات کام ، در تمام روزهای هفته آماده پاسخگویی به شما هستند.ماموریت تیم نمایندگی دات کام ، کمک بی‌طرفانه و منصفانه به رانندگان ، مکانیک ها ، مغازه داران و نمایندگی های شهرها و استان های سراسر کشور در انتخاب هوشمندانه انواع لوازم است. ما با تلاشی خستگی‌ناپذیر به دنبال ارتقای کیفیت خدمات خود و خلق بالاترین ارزش خرید ، برای مشتریان خود هستیم.

کلیه متولیان عرصه خودرو در سراسر کشور می توانند با اخذ نمایندگی فروش یا خدمات ، در سایت نمایندگی دات کام صاحب پیج اختصاصی ( صفحه فروش یا خدمات آنلاین ) شوند. نمایندگی دات کام آماده است با پذیرش نمایندگی فروش آنلاین تولیدکنندگان و تامین کنندگان برتر لوازم خودرو ، در راستای تسهیل عرضه لوازم با کیفیت و اصلی گام بردارد. از اینرو از کلیه متولیان این عرصه جهت همکاری دعوت بعمل می آورد.

خدمات تولید و فروش

معرفی مراکز و تولید کنندگان برتر

ثبت سفارش ، بازاریابی و فروش محصولات

نمایندگی دات کام در عرصه خودرو و لوازم یدکی خدمات متعددی دارد.

برخی خدمات نمایندگی دات کام :

قبول ثبت سفارش تولید و واردات لوازم

معرفی و تبلیغ مراکز معتبر در سراسر کشور

بازاریابی داخلی و خارجی تولید کنندگان و تامین کنندگان

پخش لوازم با کیفیت از طریق مراکز مرتبط با نمایندگی دات کام

شماره پشتیبانی : 09122614307



:: برچسب‌ها: نمایندگی دات کام , لوازم یدکی ماشین سنگین ,
:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azizi

قيمت و خريد سياه دانه از هایار طب | خرید سياه دانه -قيمت سياه دانه عمده و کيسه اي- قيمت سياه دانه – خريد بسته هاي 200 گرمي 500 گرمي 1 کيلويي سياه دانه -خريد سياه دانه بوجاري- بهترين سياه دانه ايراني- قيمت عمده سياه دانه- خريد سياه دانه ايراني ارسال به سراسر ايران – قيمت خريد سياه دانه- بذر سياه دانه

سياه دانه نام رايج دانه‌هاي گلي با خواص فوق العاده است که در جنوب اروپا، خاورميانه و جنوب غربي آسيا مي‌رويد. اين گياه به نام‌هاي ديگر مانند زيره سياه و گشنيز رومي نيز شناخته مي‌شود. سياه دانه نام رايج دانه‌هاي گلي با خواص فوق العاده است که در جنوب اروپا، خاورميانه و جنوب غربي آسيا مي‌رويد. اين گياه به نام‌هاي ديگر مانند زيره سياه و گشنيز رومي نيز شناخته مي‌شود.

قيمت و خريد سياه دانه

سیاه دانه

سياه دانه نام رايج دانه‌هاي گلي با خواص فوق العاده است که در جنوب اروپا، خاورميانه و جنوب غربي آسيا مي‌رويد. اين گياه به نام‌هاي ديگر مانند زيره سياه و گشنيز رومي نيز شناخته مي‌شود. سياه دانه نام رايج دانه‌هاي گلي با خواص فوق العاده است که در جنوب اروپا، خاورميانه و جنوب غربي آسيا مي‌رويد.اين گياه به نام‌هاي ديگر مانند زيره سياه و گشنيز رومي نيز شناخته مي‌شود. براي اطلاع از قيمت خريد عمده سياه دانه در سال 1401 به صورت عمده يا کيسه اي با هايار همراه باشيد.

سياه دانه يا کمون سياه گياهي است که به نام علمي Nigella Sativa شناخته مي‌شود. اين گياه در خانواده‌ي Ranunculaceae و در مناطق گرمسيري و نيمه گرمسيري آسيا، آفريقا و اروپا يافت مي‌شود. سياه دانه داراي بذرهايي است که به دليل خواص دارويي و گراني آن به عنوان يکي از ادويه هاي معطر در آشپزي و نيز در درمان بسياري از بيماري‌ها استفاده مي‌شود.

سياه دانه به عنوان يک ماده غذايي و دارويي با ارزش، در صنايع مختلف مورد استفاده قرار مي گيرد. همچنين، مي توان روغن سياه دانه را به صورت خوراکي و موضعي مصرف کرد. به طور کلي، مصرف سياه دانه به صورت تازه و در صورت عدم وجود مشکلي براي شما، بهترين گزينه است. مي توانيد سياه دانه را به شکل آسياب شده، خشک شده يا به شکل کپسول‌هاي مکمل غذايي در دسترس داشته باشيد.

خريد عمده سياه دانه

سياه دانه يک گياه دارويي است که با خواص طبي فراوان خود به عنوان يک گياه دارويي و ادويه در تهيه انواع غذاها به کار ميرود.اين گياه طبي يک گياه گلدار يک ساله است که در نواحي اصفهان و شمال ايران کشت و برداشت ميشود.

ميوه سياه دانه داراي بذرهاي زيادي است که به عنوان يک افزودني در صنعت توليد غذا به کار ميرود. اين گياه دارويي در کشورهايي مانند هند ايران سوريه کشت و برداشت ميشود.برداشت گياه سياه دانه بيشتر در مناطث شمالي ايران و در اطراف اصفهان انجام ميشود برداشت سياه دانه از اواخر فصل بهار تا اواسط تيرماه انجام ميشود.

خريد عمده سياه دانه : با استفاده از ثبت سفارش و خريد سياه دانه کيلويي با قيمت مناسب و ارزان، سياه دانه بوجار کشاورز و بوجاري نشده را در کمترين زمان دريافت کنيد.

قيمت و خريد عمده سياه دانه

خريد سياه دانه معمولي: سياه دانه معمولي بيشترين درصد از حجم سياه دانه را در بازار به خود اختصاص داده است .اين گياه دارووي معمولا براي استفاده از موارد دارويي و مصرف خانگي استفاده ميشود.

خريد سياه دانه بذر : اين نوع سياه دانه به عنوان سياه دانه محلي درصد کمي از بازار سياه دانه را به خود اختصاص داده است. اين گياه طبي به عنوان سياه دانه هندي نيز شناخته ميشود.سياه دانه هندي از مرغوب ترين و مفيد ترين نوع سياه دانه است که به دليل کاربرد هاي فراوان آن در موارد دارويي به کار ميرود.

بذر سياه دانه : بذر سياه دانه محلي به دليل کم بودن ميزان عرضه آن در باازار تهيه ي آن دشوار تر از انواع ديگر سياه دانه است.براي خريد بذر سياه دانه بايد به مواردي مانند دستکاري نشدن سياه دانه آسيب نديدن سياه دانه در هنگام شست و شو دقت کنيد.

خريد روغن سياهدانه : روغن سياه دانه يکي از پرطرفدارترين انواع سياه دانه است که که نوع هندي آن ان از مرغوبيت بالايي برخوردار است .

خريد سياه دانه براي خواص دارويي

بسياري از افراد متقاضي خريد سياه دانه به دليل به کار بردن اين گياه دارويي در موارد طبي و استفاده از خواص فراوان ان اين گياه را تهيه ميکنند. از خواص مهم درماني سياه دانه ميتوان به موارد زير اشاره کرد:

  •     درمان التهابات رومانيسم مفاصل
  •     درمان مشکلات تنفسي مانند اسم
  •     بهبود درد معده و اسهال
  •     درمان مشکلات رواني و اعصاب
  •     کمک به ترک اعتياد مواد مخدر
  •     درمان گرفتگي سينه و سرفه
  •     درمان اکنه و خارش پوست
  •     کمک به کاهش وزن
  •     از بين برنده سياهي دور چشم
  •     کمک به تقويت ريشه مو و کاهش ريزش مو
  •     بهبود فشار خون
  •     درمان سندروم متابوليک

خريد انواع سياه دانه

سياه دانه ايراني از انواع سياه دانه هايي است که مرغوبيت بالايي دارد .اين نوع سياه دانه براي استفاده از تهيه غذا بيشتر استفاده ميشود.نوع ايراني آن به دليل ميزان روغن کم آن در مقايسه با دانه هندي گزينه ي مناسبي براي روغن گيري نيست.خواص سياه دانه ايراني و هندي به لحاظ خواص و ارزش دارويي تفاوت چنداني با يکديگر نداشته ولي قيمت سياه دانه ايراني ارزان تر از نوع هندي ان است

سياه دانه هندي

سياه دانه هندي به دليل ميزان بالاي روغن و محبوبيت بالاي ان از مرغوب ترين و گران ترين نوع سياه دانه به شمار ميرود .ميزان بالاي روغن موجود در سياه دانه باعث بالا بودن قيمت آن نسبت به انواع ديگر سياه دانه است.سياه دانه هاي هندي پس ورود به اين بوجار شده و به شکل خالص در بازار عرضه ميشود.

سياه دانه ترکيه

سياه دانه ترکيه از ديگر انواع سياه دانه است که بعد از بوجار شدن در بازار عرضه ميشود. سياه دانه ترکيه در مقايسه با سياه دانه هندي قيمت کمتري دارد.اين نوع سياه دانه به دليل بيشتر بودن ميزان روغن دهي در ان بيشتر از نوع ايراني براي استفاده از در تهيه روغن سياه دانه کاربرد دارد.

سياه دانه سوري

سياه دانه سوري در مقايسه با سياه دانه ايراني روغن بيشتري دارد.اين ادويه خارجي از ديگر انواعي است که به صورت کيسه اي و بوجار شده به ايران صادر ميشود.

قيمت سياهدانه

قيمت سياه دانه از دسته ادويه هايي است افزايش تقاضا و ميزان کاهش عرضه باعث افزايش ان ميشود.اين ادويه که به دليل استفاده و کاربردهاي زياد ان در بخش صنايع غذايي و روغن بالاي ان محبوبيت بالايي دارد به دليل افزايش قيمت ارزش بالا رفتن تعرفه هاي گمرگي و ميزان تورم با افزايش قيمت رو به رو بوده است.

قيمت و خريد عمده سياه دانه

ميزان مرغوبيبت توليد داخلي ان باعث جايگزيني ان نسبت به سياه دانه هاي وارداتي شد.محصولات واردتي ادويه هاي خارجي مانند ادويه هندي سوري و ترکيه اي به دليل داشتن ميزان بالاي روغن در دانه هاي ان در مرحله ي روغن گيري گزينه ي مناسب تري نسبت به سياه دانه ايراني است.

خواص سياه دانه

سياه دانه به دليل حاوي انواع مواد مغذي مفيد، از جمله آنتي‌اکسيدان‌ها، به عنوان يک ماده غذايي سالم و يک گياه طبي کاربردي در طب سنتي شناخته شده است. برخي از خواص مفيد و مهم سياه دانه عبارتند از:

جلوگيري از بيماري قلب: پتاسيم موجود در سياه دانه مي‌تواند به جلوگيري از بروز بيماري‌هاي قلبي و عروقي کمک کند. همچنين، سياه دانه داراي خواص ضد التهابي، ضد باکتري، ضد ويروس و ضد قارچي است. اين دانه ها مي‌توانند به عنوان درمان کننده براي برخي مشکلات پوستي، مشکلات دستگاه گوارش، علائم آسم و آلرژي‌ها، افزايش سطح انرژي و مقاومت بدن در برابر بيماري‌ها مورد استفاده قرار گيرند.

  • کاهش التهابات: مواد موجود در سياه دانه، مانند تيموکينون، مي‌تواند التهابات را کاهش دهد.
  • بهبود علائم آسم: مصرف سياه دانه مي‌تواند بهبود علائم آسم، مانند عطسه و سرفه، کمک کند.
  • کاهش فشار خون: برخي از تحقيقات نشان داده‌اند که مصرف سياه دانه مي‌تواند فشار خون را کاهش دهد.
  • بهبود علائم سندروم روده: مصرف سياه دانه مي‌تواند بهبود علائم برخي از بيماري‌هايي مانند سندرم روده تحريک‌پذير و اختلال وسواسي-جبري کمک کند.
  • بهبود علائم ديابت: برخي از تحقيقات نشان داده‌اند که مصرف سياه دانه مي‌تواند بهبود علائم ديابت را تسريع کند.

ويتامين هاي سياه دانه

سياه‌دانه يک گياه دارويي است که معمولاً در مناطق آسياي مرکزي و جنوب آسيا کشت مي‌شود. بذر اين گياه حاوي مواد مغذي مختلفي است که شامل ويتامين‌هاي مختلف، مواد معدني و اسيدهاي چرب است. ويتامين‌هاي مهمي که در بذر سياه‌دانه يافت مي‌شوند عبارتند از:

سياه‌دانه يک گياه دارويي است که بذر آن به عنوان دارو استفاده مي‌شود. اين بذر حاوي مجموعه‌اي از مواد مغذي، اسيدها، ويتامين‌ها و مواد مفيد ديگري است. به طور کلي، ويتامين هاي موجود در سياه دانه شامل ويتامين C، ويتامين E، ويتامين K، تيامين (ويتامين B1)، ريبوفلاوين (ويتامين B2)، پانتوتنيک اسيد (ويتامين B5)، پيريدوکسين (ويتامين B6)، فولات (ويتامين B9) و ويتامين B12 هستند.

علاوه بر اين، سياه دانه شامل مواد مفيد ديگري نظير اسيدهاي چرب چند‌بي‌اف، فيتواسترون‌ها، مواد معدني نظير کلسيم، آهن، منيزيم، پتاسيم و روي و آنتي اکسيدان‌هاي قوي نظير تيموکوئينون و نيگلين است.

ترکيبات سياه دانه

سياه دانه گياهي طبي است که داراي ترکيبات غني از ويتامين ها و عناصر معدني است .اين داروي طبي داراي ترکيبات شيميايي متنوعي است که شامل عناصر مختلف و ترکيبات آلي مانند آلکالوئيدها، فلاوونوئيدها، تانين‌ها، روغن‌هاي طيف وسيعي از اسيدهاي چرب، ويتامين‌ها و مواد معدني مختلف مي‌باشد.به‌علاوه، سياه دانه شامل مواد فعالي مانند تيموکينون، کراتين، نيگلين، تيانين، سيتوستاتين، مواد آنتي‌اکسيدان و انواع عصاره‌هاي گياهي متنوع ديگر مي‌باشد.

تيموکينون يک ترکيب فعال مهم در سياه دانه است که به عنوان يک آنتي‌باکتريال و ضد التهاب شناخته شده است. همچنين، تيموکينون مي‌تواند بهبود عملکرد کبد و کاهش سطح قند خون را نيز به دنبال داشته باشد.نيگلين‌ها نيز گروهي از ترکيبات شيميايي هستند که در سياه دانه يافت مي‌شوند. اين ترکيبات از خواص ضد التهابي، ضد عفوني، ضد سرطاني و ضد اکسيداسيوني برخوردار هستند.

علاوه بر اينها، روغن‌هاي موجود در سياه دانه، شامل اسيدهاي چرب اشباع نشده و غيراشباع مانند اسيد لينولئيک و اسيد اولئيک مي‌باشند که به عنوان مواد غذايي واضح داراي خواص ضد التهابي و ضد اکسيداني مي‌باشند.

ترکيبات شيميايي سياه دانه شامل موارد زير است:

  •     ويتامين C
  •     ويتامين A
  •     ويتامين E
  •     ويتامين B1 (تيامين)
  •     ويتامين B2 (ريبوفلاوين)
  •     ويتامين B3 (نياسين)
  •     ويتامين B6 (پيريدوکسين)
  •     ويتامين B9 (فوليک اسيد)
  •     اسيدهاي چرب اشباع شده و اشباع نشده
  •     عناصر معدني مانند کلسيم، آهن، منيزيم و پتاسيم
  •     ويتامين‌هاي گروه B مانند تيامين، ريبوفلاوين و نياسين
  •     ويتامين C، ويتامين E و کاروتنوئيدها

موارد منع مصرف سياه دانه

خانم‌هاي باردار بايد از مصرف سياه دانه خودداري کنند زيرا ممکن است به نرم شدن دهانه رحم و در نتيجه افزايش خطر زايمان زودرس منجر شود. همچنين مصرف سياه دانه ها مي‌تواند باعث کاهش اثر داروهاي سرطاني شود و براي افرادي که فشار خون پاييني دارند، مصرف سياه دانه ها ممکن است مضر باشد. علاوه بر اين، ممکن است در برخي افراد باعث ايجاد حساسيت و آلرژي شود. به همين دليل قبل از مصرف سياه دانه ها بايد با پزشک مشورت شود و توصيه هاي ايشان را در مورد ميزان و نحوه مصرف دنبال کرد.

قيمت سياه دانه

قيمت سياه دانه بر اساس بر اساس مواردي مانند کيفيت شکل ظاهري و نوع سياه دانه تعيين ميشود. افزايش قيمت دلار از موارد مهمي است که در تعيين قيمت سياه دانه تاثير دارد. جهت اطلاع از قيمت سياه دانه وارد بخش صفحه محصول شده و با اطلاع از قيمت سياه دانه، استعلام قيمت اين محصول گياهي را انجام دهيد.

براي اطلاع از خريد عمده سياه دانه يا کيلويي پيشنهاد ميشود وارد قسمت فروشگاه هايار طب شده و اين ادويه پرکاربرد را از بهترين و معتبرترين مرکز فعال کشاورزي هايار طب تهيه کنيد.همچنين ميتوانيد براي استعلام قيمت عمده سياه دانه و اطلاع از قيمت روز ان با شماره فلان تماس گرفته و از راهنمايي کارشناسان ما در بخش پشتيباني استفاده کنيد.

سايت هايار طب در زمينه ي خريد سياه دانه اصل به صورت عمده يا کيسه اي انواع سياه دانه ايراني و خارجي را در با کيفيت مرغوب در بسته بندي با کيفيت يا مناسب ترين قيمت به سراسر ايران صادر ميکند. متقاضيان خريد عمده سياه دانه ميتوانند با ثبت سفارش خود در سايت هايار طب اين محصول محبوب گياهي را در سراسر ايران دريافت کنند.

شماره تماس:09138105191

آدرس: اصفهان، چادگان، روستاي علي عرب، خيابان نور، کوچه شيخ مفيد، پلاک

 

سوالات متداول

چگونه از قيمت خريد عمده سياه دانه مطلع شويم؟

با مراجعه به صفحه ي محصول در سايت هايار طب از قيمت عمده و خريد سياه دانه با خبر شويد.

چگونه ميتوانيم خريد عمده سياه دانه را انجام دهيم؟

با ورود و ثبت نام در سايت هايار طب و خريد عمده سياه دانه اين محصول را با قيمت مناسب از سراسر ايران سفارش دهيد.

خواص سياه دانه چيست؟

خواص سياه دانه براي درمان تشنج، ناراحتي کبد، ريزش مو، ناراحتي معده، ترک اعتياد و سردرد و ميگرن بسيار مفيد است.



:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azizi

قيمت و خريد گلاب از سايت هايار طب | گلاب اصل ، خريد عمده گلاب اصل ، استعلام قيمت خريد عمده گلاب هايار

گلاب به مايع حاصل از تقطير گياه گل محمدي گفته ميشود.بهترين فصل براي برداشت و چيدن گل محمدي فصل بهار است که براي مصارف خوراکي و درماني بدست مي ايد. گلاب به عنوان يکي از پر فروش ترين عرقيجات از زمان قديم تا اکنون مورد توجه بوده است.از جمله کاربردهاي زياد گلاب ميتوان به خواص ارامش بخش ضد درد ضد ميکروبي و ضد التهابي اشاره کرد. عطر و بوي خوش رايحه و مطبوع گلاب باعث استفاده از ان در توليد عطر ها و محصولات ارايش بهداشتي شده است.

گلاب از گل محمدي تهيه مي‌شود و توليد آن معمولاً در اوايل تابستان آغاز مي‌شود و در طي حدود دو ماه ادامه مي‌يابد. در اين دوره، گل‌هاي محمدي در حال باز شدن هستند و با انجام عمليات گلاب‌گيري، مايع معطر و خوشبو بوجود مي‌آيد. گلابگيري در ايران در بسياري از شهرها به خصوص در کاشان به عنوان شهر گلابگيري شناخته شده است.

قیمت و خرید گلاب

قيمت و خريد گلاب هايار

سالانه حجم زيادي از گلاب از ايران به عنوان قطب توليد گلاب به سراسر دنيا صادر ميشود. استان کاشان به عنوان قطب توليد کننده گلاب در ايران با کيفيت ترين گلاب را به سراسر ايران و بازار جهان عرضه ميکند.از گلاب براي تهيه ي انواع نوشيدني ها و دسر ها در کافه ها رستورن ها استفاده ميشود. کاربردهاي فراوان گلاب و ميزان تقاضاي زياد ان براي خريد عمده گلاب بازار خريد و فروش گلاب را به يک بازار پر رونقي تبديل کرده است.با استفاده از سايت هايار ميتوانيد بهترين نوع گلاب را با کيفيت بالا از سراسر کشور تهيه کنيد.

متقاضيان خريد عمده گلاب ميتوانند با ثبت سفارش خود بهترين نوع گلاب را در بسته بندي هاي مختلف با مناسب ترين قيمت دريافت کنيد. جهت خريد عمده گلاب با شماره پشتيباني تماس گرفته و با ثبت سفارش خود انواع گلاب را در بسته بندي هاي مختلف دريافت کنيد.

خريد گلاب

گلاب درحال حاضر به دو روش سنتي و صنعتي توليد ميشود. شکل سنتي توليد گلاب با داشتن عطر و طعم بيشتر نسبت به حالت صنعتي آن طرفدار بيشتري دارد.. بهترين روش براي خريد گلاب اصل خريد مستقيم بدون واسطه از توليد کننده است .خريد گلاب از توليد کننده ي اصلي باعث کاهش هزينه ي تمام شده گلاب نسبت به گلاب هاي موجود در بازار است.

با خريد گلاب از سايت هايار به عنوان يکي از فعال ترين مجموعه ها در زمينه توليد و عرضه ي محصولات گياهي اين محصول با کيفيت را با کمترين قيمت دريافت کنيد.خريد گلاب از سايت هايار به صورت مستقيم و بدون واسطه انجام شده و متقاضيان خريد عمده گلاب ميتوانند اين محصول را با کم ترين هزينه و با قيمت مناسب از سراسر ايران دريافت کنند.

گلاب با طبع گرم خود در زمينه هاي طبي مانند بهبود اختلالات قلبي عروقي و کبد به کار ميرود.گلاب داشتن انواع ويتامين ها مانند ويتامين C و D پکتين تانن اتانول و گرانتول ترکيباتي مانند ترپن ها انتوسيانين ها فلاوونوئيدها در درمان انواع اختلالات مانند گلو درد اضطراب بي خوابي افت دهان درمان يبوست خستگي بوي بدن دهان دردهاي معده سرد درد کاهش فشار خون تقويت سيستم ايمني بدن و نفخ معده موثر است.

خواص گلاب

گلاب با خواص ارامش بخش در بهبود و کاهش استرس برطرف کردن اختلالات خواب کار برد دارد. خواص ويژه ي گلاب در زمينه ي پوست و مو خوشبو کننده دهان بهبود جراحات و سوختگي بهبود اگزما و التهابات پوست کاربرد دارد.

خواص گلاب براي پوست

گلاب داراي خواص ضدعفوني‌کننده و ضد التهابي است و مي‌تواند در درمان برخي عفونت‌هاي پوستي و پاکسازي پوست صورت موثر باشد. همچنين گلاب داراي خواص ضدباکتري و ضد قارچي است که مي‌تواند به درمان بيماري‌هاي پوستي مربوط به باکتري‌ها و قارچ‌ها کمک کند. به طور کلي، گلاب به عنوان يک آنتي بيوتيک طبيعي مي‌تواند در مراقبت از پوست و بهبود سلامتي عمومي بدن مفيد باشد.

قيمت و خريد عمده گلاب

استفاده از گلاب به عنوان يک پاک کننده طبيعي و درماني براي پوست، بسيار مفيد است. به عنوان يک آنتي بيوتيک طبيعي، گلاب داراي خواص ضد عفوني کننده است که مي تواند به پاک کردن پوست و درمان عفونت هاي پوستي کمک کند. همچنين، آبرساني پوست و کاهش خشکي، کمک به جلوگيري از پيري زودرس پوست و چروک هاي آن مي کند. اما، براي استفاده بهينه از گلاب براي پوست، بهتر است از گلابي که خالص و بدون افزودني هاي مضر استفاده شود.

درمان آکنه با مصرف گلاب

مصرف گلاب به دليل داشتن خواص ضد التهابي و آنتي‌باکتريال مي‌تواند در درمان قرمزي پوست و جوش‌هاي صورت مفيد باشد. از آنجا که گلاب طبيعي و بدون عوارض جانبي است، به عنوان يک گزينه طبيعي و ايمن براي درمان مشکلات پوستي مورد استفاده قرار مي‌گيرد. با اين حال، قبل از استفاده از هر محصولي براي پوست خود، بهتر است با پزشک يا متخصص پوست مشورت کنيد تا مطمئن شويد که اين محصول براي شما مناسب است.

صابون‌ها و پاک‌کننده‌هاي شيميايي مي‌توانند باعث خشکي و تحريک پوست شوند و تعادل pH پوست را به هم بزنند. اما گلاب يک ماده طبيعي است که به دليل حاوي مواد ضدعفوني کننده، ضدباکتري و ضدقارچ، مي‌تواند به طور موثري به تميزي و درمان پوست کمک کند. همچنين، گلاب حاوي عناصر غذايي و آنتي‌اکسيدان‌هايي است که بافت پوست را بهبود مي‌بخشند و خشکي پوست را درمان مي‌کنند.

خواص گلاب

گلاب خواص فراواني دارد که مي‌توان به برخي از آنها اشاره کرد:

1- ضد التهابي و ضد عفوني کننده: گلاب داراي خواص ضد التهابي و ضد عفوني کننده است که مي‌تواند در درمان برخي از عفونت‌ها، التهاب‌ها و آسيب‌هاي پوستي مفيد باشد.

2- ضد اضطراب و آرامبخش: گلاب داراي خاصيت آرامبخشي و ضد اضطراب است که مي‌تواند در کاهش استرس و اضطراب و همچنين بهبود کيفيت خواب مفيد باشد.

3- آنتي‌اکسيدان قوي: گلاب داراي خواص آنتي‌اکسيداني قوي است که مي‌تواند در کاهش خطر بروز بيماري‌هاي قلبي، سرطان و ساير بيماري‌هاي مرتبط با پيري مفيد باشد.

4- آبرساني پوست: استفاده از گلاب مي‌تواند باعث آبرساني و ترطيب پوست شود و موجب بهبود کيفيت و جوان‌سازي پوست شود.

5- درمان التهاب و خارش پوستي: خواص ضد التهابي گلاب مي‌تواند در کاهش التهاب و خارش پوستي موثر باشد.

6- پاکسازي و تصفيه پوست: گلاب داراي خواص پاکسازي و تصفيه پوست است که مي‌تواند باعث بهبود کيفيت پوست و کاهش مشکلات پوستي مختلف شود.

7- تقويت کننده مو: گلاب مي‌تواند به عنوان يک تقويت کننده مو عمل کند و باعث بهبود سلامت و قوي شدن موها شود.

ويتامين هاي گلاب

گلاب شامل ويتامين‌هاي A، C، E و B مي‌باشد. اين ويتامين‌ها مي‌توانند به پوست شما کمک کنند تا سالم و جوان نگه داشته شود.

ويتامين A که به عنوان رتينول شناخته مي‌شود، براي بهبود پوست خشک و پير مفيد است. ويتامين C به عنوان يک آنتي‌اکسيدان و آنتي‌عفوني کننده عمل مي‌کند و در ترميم و بهبود آسيب‌هاي پوستي و جلوگيري از آسيب‌هاي آينده مفيد است.

ويتامين E نيز يک آنتي‌اکسيدان قوي است و به خوبي براي بهبود خشکي و التهاب پوست کار مي‌کند. ويتامين‌هاي گروه B نيز بهبود توليد کلاژن، کاهش التهاب پوست، و بهبود ظاهر پوست براي مثال کمک مي کنند.

قيمت گلاب

قيمت گلاب تحت تاثير مستقيم عواملي مانند افزايش قيمت ارز است. افزايش قيمت ارز با بيشتر کردن هزينه هاي برداشت نگهداري بسته بندي دستمزد نيروي انساني حمل و نقل و.. باعث افزايش قيمت گلاب ميشود.نوع گلاب از ديگر عواملي است که در تعيين نقش قيمت گلاب نقش دارد.

گلاب سه اتشه به دليل بالا بودن کيفيت ان نسبت به ساير گلاب ها قيمت بالاتري دارد. فصل برداشت به دليل ميزان عرضه بيشتر اين محصول در بازار باعث کاهش مقطعي قيمت گلاب ميشود. ميزان عرضه و تقاضا از ديگر عوامل تاثير گذار در تعيين قيمت گلاب است. تقاضاي بالا و ميزان عرضه ي کم محصول باعث افزايش قيمت گلاب به صورت لحظه اي ميشود.

خريد عمده گلاب

خواص ويژه ي گلاب وعطرورايحه ي بي نظير ان خريد عمده اين محصول را به بازار پر رونقي تبديل کرده است. عرضه عمده گلاب علاوه بر ميزان تقاضاي بالاي ان در بازار داخلي باعث صادرات چشمگير اين محصول در کشورهاي خارجي و اروپايي شده است. تهيه و گلاب گيري در فصل بهار به دليل عرضه بالاي اين محصول در بازار باعث کاهش قيمت عمده گلاب شده است.

خريد عمده گلاب در فصل بهار قيمت تمام شده ي اين محصول را به نسبت فصل هاي ديگر سال کمتر ميکند. به همين دليل بسياري از عطاري ها مراکزعرضه ي محصولات گياهي متقاضي خريد عمده گلاب در اين فصل از سال هستند.

خريد انواع گلاب

گلاب کاشان در مقايسه با ساير گلاب ها به دليل کيفيت و ماندگاري بالاي ان متقاضي بسياري دارد. به طور کلي انواع گلاب شامل گلاب دو اتيشه گلاب سه اتيشه (گلاب سه گل) گلاب سنگين (درجه يک ) گلاب سبک (درجه دو) و گلاب پس اب است. گلاب سه اتيشه در مقايسه با گلاب هاي ديگر کيفيت طعم عطر بيشتري دارد و نسبت به ساير گلاب ها قيمت بيشتري دارد.

گلاب سه اتيشه نسبت به ساير گلاب ها کمياب تر است و سهم اين نوع گلاب در ميزان صادرات اين محصول بسيار بيشتر است.مجموعه ي هايار طب به عنوان عرضه کننده ي انواع گلاب ها و حذف واسطه گري امکان خريد عمده گلاب و ساير محصولات گياهي را در فروشگاه هايار ، براي متقاضيان خريد اين محصول فراهم کرده است.

با ثبت سفارش خريد عمده گلاب در سايت هايار ميتوانيد اين محصول پر کاربرد را در انواع بسته بندي و حجم ها با کمترين قيمت و بالاترين کيفيت دريافت کنيد. همچنين ميتوانيد براي دريافت راهنمايي خريد عمده گلاب با پشتيباني سايت تماس گرفته و از راهنمايي کارشناسان ما استفاده کنيد.

سوالات متداول

چگونه از قيمت خريد عمده گلاب هايار مطلع شويم؟

با مراجعه به صفحه ي محصول در سايت هايار طب از قيمت عمده و خريد عمده گلاب هايار  با خبر شويد.

چگونه ميتوانيم خريد عمده گلاب هايار را انجام دهيم؟

با ورود و ثبت نام در سايت هايار طب و خريد عمده گلاب هايار با تماس با شماره پشتيباني سايت اين محصول را با قيمت مناسب از سراسر ايران سفارش دهيد.

خواص گلاب چيست؟

گلاب هايار با دارا بودن ويتامين C D و عناصري مانند فلاوونوئيد و انتوسيانين ها در درمان بسياري از بيماري هاي گوارشي ، سردرد ، ميگرن، اضطراب و اختلالات خواب کاربرد دارد.



:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azizi

قيمت و خريد گل گاوزبان از سايت هايار | خريد عمده گل گاوزبان در بسته بندي هاي مختلف ، قيمت عمده گل گاوزبان کيلويي گرمي، خريد گل گاوزبان  سايت هايار طب مجموعه ي فعال در زمينه ي خريد و فروش محصولات گياهي |

گل گاو زبان گياهي دارويي است که يکي از گونه هاي سرده? گاوزبان محسوب ميشود. اين گياه دارويي با خواص فراوان خود گياهي بسيار مهم در طب سنتي ايران است.از خواص مهم اين گياه دارويي ميتوان به آرام بخشي و کاهش اضطراب ضد التهاب و ضد درد بهبود سرماخوردگي اشاره کرد.

اين محصول در دامنه کوه هاي البرز و در شهرهايي مانند گيلان مازندران گرگان و در تمام مناطق شمال کشور کشت و برداشت ميشود. اين داروي گياهي علاوه بر شهرهاي شمال ايران در شهرهاي آذربايجان اصفهان و قزوين توليد ميشود.

قیمت و خرید گل گاوزبان

خريد گل گاوزبان براي خواص درماني

گل گاو زبان با خواص بي نظير درماني خود از جمله گياهان دارويي محبوبي است که در سراسر دنيا از محبوبيت بالايي برخوردار است.اين گياه دارويي معمولا در مناطق کوهستاني و دشت ها رشد ميکند و گل هاي آن به رنگ بنفش است.

گل‌هاي گياه گل گاوزبان پس از برداشت، خشک شده و به عنوان چاي يا دمنوش گياهي مصرف مي‌شود که از خواص درماني آن، مي‌توان به بهبود آرامش اعصاب، سلامت پوست و مو، درمان تنگي نفس و آسم، التهاب ريه، خاصيت ضد روماتيسم مفصلي، تعديل ميزان خونريزي، کاهش استرس و اضطراب، پيشگيري از سرطان و … اشاره کرد.

براي مصرف گل گاو زبان اين گياه را پس از برداشت خشک کرده و به عنوان چاي يا دمنوش استفاده ميکنند. از خواص ويژه ي درماني ان ميتوان به کاهش استرس آرامش اعصاب درمان آسم نفس تنگي پيشگيري از سرطان تعديل خونرساني و.. اشاره کرد.

خريد گل گاو زبان

براي خريد گل گاو زبان مرغوب بسياري از مراکز توزيع محصولات گياهي و عطاري با فروش گل گاو زبان اين گياه دارويي را در دسترس عموم قرار ميدهند. هايار طب به عنوان مجموعه ي فعال در زمينه ي خريد و فروش انواع گياه دارويي مانند گل گاو زبان در استان اصفهان فعاليت دارد. خريداران و متقاضيان خريد عمده و جزئي انواع محصولات گياهي مانند گل گاوزبان ميتوانند با ثبت سفارش خود در سايت هايار گياه مرغوب و اعلاي مورد نظرشان را تهيه کنند.

هايار طب يکي از مجموعه هاي کشاورزي فعال شهر اصفهان مي باشد که محصولات توليد شده را به صورت مستقيم به دست مصرف کننده مي رساند. اين فرايند باعث شده تا قيمت تمام شده محصولات نسبت به فروشگاه هاي ديگر کاهش پيدا کند و تجربه خريد به صرفه را براي مشتري به وجود بياورد

گل گاو زبان از دسته گياهان حساس گياهان دارويي محسوب شده و بر اين اساس بايد اين گياه دارويي را بايد تحت شرايط خاصي خشک کرده و با بسته بندي مناسب به مراکز ادويه جات و خشکبار در سراسر کشور عرضه کرد.

در ادامه سعي ميکنيم که اطلاعات کاملي را در رابطه با روش هاي خشک کردن گل گاوزبان شرايط و روش نگهداري و بسته بندي اين گياه مهم دارويي را با شما به اشتراک بگذاريم.

خشک کردن گل گاوزبان

نحوه خشک کردن گل گاوزبان پس از برداشت به شيوه‌هاي مختلف انجام مي‌شود، اما يکي از شيوه‌هاي متداول، خشک کردن گل‌ها تحت سايه مي‌باشد. براي انجام اين کار، ابتدا گل‌هاي گاوزبان بايد با دقت و به شيوه‌اي که در برداشت آنها به کار برده شده است، جدا شده و از بن‌بست‌ها و خاک‌هاي موجود روي آن‌ها پاک شوند. پس از اين مرحله، گل‌ها را در يک سبد يا سيني روي کاغذ روزنامه براي خشک شدن قرار دهيد.

در اين مرحله مي‌توانيد سيني را در آفتاب نيز قرار دهيد، اما بايد مطمئن شويد که گل‌ها به دور از نور مستقيم آفتاب قرار دارند.بهترين روش براي خشک کردن گل گاوزبان، استفاده از دستگاه خشک‌کن است. در اين روش، گل‌هاي گاوزبان به داخل دستگاه خشک‌کن قرار مي‌گيرند و در دماي مناسب و با سرعت مناسب خشک مي‌شوند. با استفاده از اين روش، مي‌توانيد گل‌هاي گاوزبان را به سرعت خشک کرده و از از بين رفتن ترکيبات موثر در آنها جلوگيري کنيد.

گل گاو زبان از جمله گياه دارويي پر کاربرد و محبوبي است که در سراسر دنيا و ايران به دليل خواص درماني ويژه ي خود محبوب است اين محصول پر کاربرد پس از برداشت اين محصول به صورت دمنوش يا چاي مصرف ميشود.اين گياه دارويي علاوه بر مصرف ان به شکل دمنوش و چاي به صورت ادويه در بسياري از غذاها مانند سوپ آش و سالاد استفاده ميشود. عرق گل گاو زبان از ديگر محصولاتي است که از اين گياه دارويي بدست آمده و مصرف آن براي سلامت بدن مفيد است.

قيمت و خريد عمده گل گاوزبان

گل گاو زبان به دليل برخوردار بودن از طبع گرم و تر خود بسيار حساس بوده و خشک کردن آن با دستگاه هاي مخصوص خشک کن انجام ميشود تا رطوبت آن از بين برود.گل گاو زبان پس از برداشت رطوبت زيادي دارد و بايد حداقل به مدت يک سال پس از عرضه به بازار ماندگاري داشته باشد بر اين اساس خشک کردن گل گاو زبان از مراحل بسيار مهم برداشت و عرضه ي اين محصول به بازار است.

خشک کردن گل گاو زبان به شکل اصولي و صحيح باعث ميشود که اين محصول گياهي علاوه بر حفظ زيبايي ظاهري خود کيفيت و خواص خود را از دست ندهد. در نتيجه امکان مصرف و خريد گل گاوزبان حداقل به مدت يک سال بعد از برداشت وجود داشته باشد.

گياه فوق العاده ي گل گاو زبان توسط مجموعه ي کشاورزي هايار که در زمينه ي تهيه و توزيع انواع گياهان دارويي فعاليت دارد با بهترين کيفيت و ارزان ترين قيمت در دسترس متقاضيان و مشتريان قرار داده ميشود. خريداران گياه گل گاو زبان ميتوانند براي اطلاع از قيمت و خريد عمده گل گاوزبان با مراجعه به صفحه ي محصول در فروشگاه هايار طب از قيمت روز گل گاو زبان مطلع شوند و از طريق تماس با شماره پشتيباني اين محصول کاربردي را سفارش دهيد.

انواع گل گاوزبان

گل گاو زبان داراي دو نوع گل گاوزبان ايراني (Echium) و گل گاوزباني اروپايي (Borage) است.اين دو نوع فقط گل هاي شبيه به هم دارند ولي در خواص بسيار تفاوت دارند. گل هاي ايران بزرگتر از نوع اروپايي است.گل گاوزبان ايراني با رنگ آبي تيره و شکل دايره‌اي شبيه به گل انار شناخته مي‌شود و تخم گل گاوزبان ايراني نيز شکل گردي دارد و حالت لعابي دارد. اين گياه بيشتر در مناطق کوهستاني البرز در ايران يافت مي‌شود و در طب سنتي ايران نيز بسيار مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

همچنين اين گياه به عنوان منبع غني از اسيدهاي چرب ضروري مانند اسيد گاما لينولنيک نيز شناخته شده است. در مقابل، گل گاوزبان اروپايي که از افريقا به اسپانيا رواج دارد، داراي رنگ آبي روشن‌تري است و در طب سنتي اروپا نيز استفاده مي‌شود.با توجه به تفاوت‌هايي که بين دو نوع گل گاوزبان ايراني و اروپايي وجود دارد، در طب سنتي از هر دو نوع استفاده مي‌شود.

گل گاوزبان ايراني به دليل دارا بودن ترکيبات مفيدي مانند اسيدهاي چرب ضروري، فلاونوئيدها، ويتامين‌ها و مواد معدني، براي درمان بيماري‌هاي روده، روماتيسم، سرطان و اضطراب مورد استفاده قرار مي‌گيرد. همچنين، خواص ضد التهابي و آرامش‌بخشي آن به عنوان دمنوش بسيار مشهور است. در مقابل، گل گاوزبان اروپايي به دليل دارا بودن خواص تعريق‌آور و آرامش‌بخشي، براي درمان علائم پيش‌قاعدگي، اضطراب، استرس و افزايش حافظه مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

خواص گل گاوزبان

گل گاوزبان يک گياه دارويي است که به دليل داشتن ويتامين هاي سرشار و مواد معدني موجود در آن از ديرباز مورد توجه طبي سنتي در درمان گياهي بوده است. اين گياه در بسياري از نقاط جهان رشد مي‌کند و در طب سنتي از آن به عنوان يک درمان براي بيماري‌هاي مختلف استفاده مي‌شود. برخي از خواص گل گاوزبان عبارتند از :

  • خواص ضد التهاب: مواد موجود در گل گاوزبان مي‌توانند به عنوان ضد التهاب عمل کنند و به کاهش التهاب در بدن کمک کنند.
  • ضد اضطراب: برخي تحقيقات نشان داده‌اند که گل گاوزبان مي‌تواند به عنوان يک درمان طبيعي براي افرادي که با اضطراب مواجه هستند، مفيد باشد.
  • ضد درد: بعضي از ترکيبات گل گاوزبان مي‌توانند به عنوان يک مسکن طبيعي براي درد استفاده شوند.
  • بهبود خواب: برخي تحقيقات نشان داده‌اند که مصرف گل گاوزبان مي‌تواند به بهبود کيفيت خواب کمک کند.
  • تقويت سيستم ايمني: مواد موجود در گل گاوزبان مي‌توانند به تقويت سيستم ايمني بدن کمک کنند و در برخي موارد به پيشگيري از بيماري‌ها کمک کنند.
  • تسکين دهنده سرماخوردگي: مصرف گل گاوزبان مي‌تواند به عنوان يک راهکار طبيعي براي تسکين سرماخوردگي و علائم آن مانند سرفه و عطسه مفيد باشد.

گل گاوزبان يک گياه دارويي است که برخي از ويتامين‌هاي حياتي را شامل مي‌شود. برخي از ويتامين‌هايي که در گل گاوزبان يافت مي‌شوند عبارتند از:

  • ويتامين C: گل گاوزبان حاوي مقدار قابل توجهي از ويتامين C است که به عنوان يک آنتي‌اکسيدان قوي عمل مي‌کند و سلامت پوست، مو، لثه‌ها و بافت‌هاي بدن را تقويت مي‌کند.
  • ويتامين A: اين گل شامل ويتامين A نيز مي‌باشد که براي حفظ سلامت چشم، پوست، مو و سيستم ايمني بدن بسيار مفيد است.
  • ويتامين K: گل گاوزبان به مقدار قابل توجهي ويتامين K دارد که به عنوان عاملي براي انعقاد خون و بهبود سلامت استخوان‌ها عمل مي‌کند.
  • ويتامين B6: اين گياه داراي مقاديري از ويتامين B6 است که در فرآيندهاي متابوليک و عصبي بدن نقش مهمي ايفا مي‌کند.
  • ويتامين B9 (اسيد فوليک): گل گاوزبان همچنين شامل مقداري از ويتامين B9 يا اسيد فوليک است که براي سلامت سيستم عصبي، قلب، مغز و جنين در دوران بارداري بسيار حائز اهميت است.

نکات خريد گل گاوزبان

زمان برداشت:

بهترين زمان براي برداشت گل گاوزبان، زماني است که گل‌ها در حال باز شدن هستند و هنوز به پايين نيفتاده‌اند. در اين زمان، گل‌ها داراي رنگ بنفش پررنگ و زيبايي بيشتري هستند و از کيفيت بالاتري برخوردارند. به علاوه، اگر گل‌ها در همان سال برداشت شوند، کيفيت آن‌ها بيشتر است. در مقابل، گل‌هاي کهنه داراي رنگ بنفش کم‌رنگتر و در برخي موارد روشن‌تر هستند.

با اين حال، هر چه گل گاوزبان کهنه‌تر باشد، با افزايش زمان برداشت، ممکن است دچار کيفيت پايين‌تري شود. بنابراين، بهترين گزينه براي خريد گل گاوزبان، گل‌هاي تازه و باز شده است که همچنين در همان سال برداشت شده باشند.

خشک بودن محصول: دستگاه خشک‌کن يکي از بهترين روش‌هاي خشک کردن گل گاوزبان است زيرا با استفاده از اين روش، مي‌توانيد محصول را به صورت کاملاً خشک و با حفظ شکل و رنگ آن به دست آوريد. در واقع، دستگاه خشک‌کن با کاهش رطوبت محصول، باعث حفظ شکل و رنگ آن مي‌شود. از طرفي، خشک کردن گل گاوزبان در سايه نيز يک روش خوب است، اما با استفاده از اين روش، ممکن است شکل و رنگ گل‌ها دچار تغيير شود.

ميزان ناخالصي گل گاوزبان: هر چقدر گل گاوزبان تميزتر باشد، به احتمال بيشتري خالص و باکيفيت‌تر است. محصولي را انتخاب کنيد که شاخه‌ها و برگ‌هاي آن به حداقل خود برسند و تميز باشند.

بسته‌بندي گل گاوزبان: محصولي را انتخاب کنيد که به صورت مناسب و با دقت بسته‌بندي شده باشد تا در حين حمل و نقل آسيب نبيند و ناخالصي جديدي به آن اضافه نشود.

منطقه برداشت گل گاوزبان : محل برداشت گل گاوزبان از نکات مهم خريد اين داروي گياهي است. برداشت گل گاوزبان در شهر قزوين به دليل کيفيت بالاتر و رنگ و درشت تر بودن آن در مقايسه با بار شهرهاي ديگر قيمت بالاتري دارد.

بسته‌بندي و نگهداري گل گاوزبان

گل گاو زبان گياه محبوب دارويي است که به روش هاي مختلفي براي درمان بيماري ها استفاده ميشود.گل گاو زبان به دليل رطوبت بالاي خود در مرحله ي برداشت بايد با استفاده از دستگاه خشک کن خشک شود تا قابل استفاده به شکل دمنوش باشد.گياه گل گاو زبان پس از خشک کردن ممکن است که مقداري رطوبت در داخل خود داشته باشد .

براي از بين بردن اين مقدار رطوبت بايد گل گاو زبان را در کيسه هاي نخي يا پارچه اي بسته بندي کرده تا با جريان هوا رطوبت کم آن از بين رفته و ميزان ماندگاري اين محصول افزايش پيدا کند.مشترياني که قصد خريد عمده گل گاوزبان را دارند ميتوانند با مراجعه به فروشگاه هايار طب از قيمت روز گل گاوزبان مطلع شوند و با ثبت سفارش خود اين گياه کاربردي را به شکل اعلا و درجه يک را دريافت کنند.

قيمت گل گاوزبان

گل گاوزبان در کشور ايران علاوه بر عرضه در بازار داخلي سهم چشمگيري در بازارهاي خارجي نيز دارد. گياه گل گاوزبان به دليل تهيه و توليد آن بيش از نياز داخلي بخشي از اين محصول گياهي پرطرفدار به بازارهاي خارج از کشور نيز صادر ميشود.قيمت گل گاوزبان معمولا بر اساس محل توليد به دو دسته تقسيم بندي ميشود : 1-گل گاوزبان قزوين و گل گاو زباني که در مناطق و شهرهاي شمالي ايران تهيه و عرضه ميشوند.گل گاو زبان قزوين از نظر مرغوبيت و کيفيت معمولا در رده ي بالاتري نسبت به گل گاو زبان قزوين قرار ميگيرد.

قيمت گل گاو زبان بر اساس محل توليد و عرضه ي آن تعيين قيمت ميشود. از نکات مهمي که در هنگام خريد گل گاوزبان بايد به آن توجه داشت خصوصيات ظاهري محصول محل و منطقه ي برداشت زمان برداشت خشک بودن محصول ميزان ناخالصي محصول و نحوه ي نگهداري محصول گل گاوزبان است. همانطور که پيشتر اشاره کرديم گل گاو زبان قزوين به دليل کيفيت بالاتر آن نسبت به ساير گل گاوزبان ها از کيفيت بالاتري برخوردار است.

خريد عمده گل گاوزبان

براي خريد گل گاوزبان و اطلاع از قيمت روز گل گاوزبان درسال 1401 ميتوانيد با مراجعه به صفحه ي فروشگاه هايار وب از قيمت و نحوه ي خريد عمده گل گاوزبان مطلع شويد. قيمت اين محصول گياهي علاوه بر مرغوبيت و کيفيت ان به ميزان برداشت محصول مقدار عرضه ي محصول و ميزان بارندگي در سال بستگي دارد. براي اطلاع و استعلام قيمت گل گاوزبان در سال 1401 با مراجعه به دسته ي محصول يا تماس با مشاوران سايت هايار از قيمت روز گل گاوزبان مطلع شويد.

گل گاوزبان به صورت عمده نيز توسط مجموعه ي هايار طب در بسته هاي يک تا پنج کيلويي عرضه ميشود. متقاضيان خريد عمده گل گاوزبان ميتوانند با ثبت درخواست و سفارش خود از طريق تماس با شماره پشتيباني اين گياه دارويي محبوب را به صورت عمده دريافت کنند.

شماره تماس:09138105191

آدرس: اصفهان، چادگان، روستاي علي عرب، خيابان نور، کوچه شيخ مفيد، پلاک

سوالات متداول

چگونه از قيمت گل گاوزبان مطلع شويم؟

با مراجعه به صفحه ي محصول در سايت هايار طب از قيمت عمده و خريد گل گاوزبان با خبر شويد.

چگونه ميتوانيم خريد گل گاوزبان را انجام دهيم؟

با ثبت درخواست و سفارش خود از طريق تماس با شماره پشتيباني اين گياه دارويي محبوب را به صورت عمده دريافت کنند.

خواص گل گاوزبان چيست؟

گل گاوزبان به عنوان يکي از مهم ترين گياهان دارويي در کاهش استرس و اضطراب ، افسردگي، کم خوني ، سرماخوردگي و تهوع بسيار کاربرد دارد.



:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azizi

خريد و قيمت موسير

خريد و قيمت موسير از سايت هايار طب | کيلويي و گرمي به همراه بسته بندي مناسب و  ارسال به سراسر کشور

موسير يا Scallion از مواد غذايي است که شامل مقدار زيادي آنتي اکسيدان و فنول مي باشد. اين ويژگي باعث شده تا خواص فراواني براي بدن داشته باشند. موسير از مواد غذايي است که شامل مقدار زيادي آنتي اکسيدان و فنول مي باشد. اين ويژگي باعث شده تا خواص فراواني براي بدن داشته باشند.

موسير يک گياه علفي و بومي ايران است که در مناطق کوهستاني رشد مي کند. نام علمي آن Allium stipitatum است و به عنوان يک گياه خوراکي و درماني مورد استفاده قرار مي گيرد. بخش مورد استفاده اين گياه پياز آن است که داراي طعم شيرين تري نسبت به سير است و براي انواع غذاها به عنوان يک چاشني استفاده مي شود.

 خريد و قيمت موسير

موسير حاوي مواد مغذي مهمي مانند ويتامين ها، مواد معدني، آنتي اکسيدان ها و فيبر است. اين گياه داراي خواص ضد التهابي، ضد باکتري، ضد ويروسي، ضد قارچي، ضد انگلي و آرامبخشي است. همچنين براي کاهش سطح کلسترول، بهبود سلامت قلب و عروق، تقويت سيستم ايمني، کاهش خطر بروز بيماري هاي مرتبط با پيري مانند آلزايمر و کاهش خطر بروز بيماري هاي سرطاني نيز مفيد است.

موسير به صورت خشک شده يا پودر شده در بازار عرضه مي شود و بيشتر به عنوان يک چاشني در انواع غذاها مانند ماست، سوپ، خوراکي هاي گوشتي و سبزيجات، پلو و … استفاده مي شود. همچنين مي توان آن را به عنوان يک عصاره، کپسول و يا قرص نيز مصرف کرد.

خريد و قيمت موسير

موسير از مواد غذايي است که شامل مقدار زيادي آنتي اکسيدان و فنول مي باشد. اين ويژگي باعث شده تا خواص فراواني براي بدن داشته باشند. موسير از مواد غذايي است که شامل مقدار زيادي آنتي اکسيدان و فنول مي باشد. اين ويژگي باعث شده تا خواص فراواني براي بدن داشته باشند.موسير از مواد غذايي است که شامل مقدار زيادي آنتي اکسيدان و فنول مي باشد. اين ويژگي باعث شده تا خواص فراواني براي بدن داشته باشند.

موسير

موسير گياه دارويي است که به عنوان طعم دهنده در تهيه انواع غذاها استفاده ميشود.ظاهر اين گياه دارويي شبيه به پياز بوده و يک محصول صادراتي است که سهم زيادي در بازارهاي خارجي مانند کشورهاي عربي و اروپايي دارد.موسير داراي مقادير زيادي آنتي اوکسيدان است که داراي انواع ويتامين ها مانند منگنز ويتامين C و پتاسيم است .

بهترين نوع موسير درشهرهايي مانند همدان رشد ميکند. موسير يک گياهي است که درخاک قرار دارد و معمولا در مزرعه و کوه رشد ميکند. اين گياه دارويي را پس از برداشت بلافاصله با دستگاه اسلايس خشک کرده و عرضه ميشودموسير به عنوان يک طعم دهنده و ادويه داراي خواص دارويي زيادي است که از ان در تهيه ي انواع غذاها استفاده ميشود.موسير داراي خواصي مانند بهبود به کاهش وزن کمک به بهبود گردش خون بهبود سلامت قلب و بهبود اختلالات عصبي به عنوان يک گياه دارويي استفاده ميشود.

خريد موسير براي درمان

موسير يک محصول گياهي است که با خواص زياد درماني خود در درمان بسياري از بيماري ها نقش موثري دارد.خواص دارويي و درماني موسير شامل موارد زير است:

  •     بهبود به گردش خون
  •     افزايش سوخت و ساز و ترميم بافت هاي اسيب ديده
  •     کمک به کاهش فشار خون
  •     خواص ضد ميکروبي
  •     بهبود مشکلات قلبي و جلوگيري از حملات قلبي
  •     کاهش وزن و چربي سوزي
  •     بهبود ديابت نوع 1 و 2
  •     کمک به اختلالات عصبي
  •     افزايش انرژي
  •     کمک به اختلالات گوارشي

خريد پودر موسير

خريد پودر موسير به عنوان يکي از بهترين طعم دهنده ها از محصولاتي است که تقاضاي بالايي دارد .اين طعم دهنده در تهيه ي ترشي خوشت و توليد لبنيات مانند ماست موسير استفاده ميشود. متقاضيان خريد عمده موسير و پودر ان با مراجعه به سايت هايار طب اين محصول پرکاربرد و طعم دهنده ي بي نظير را در بسته بندي مناسب با کيفيت از سراسر ايران سفارش بدهيد.

خريد موسير

خريد موسير بر اساس نوع ان که شامل دو نوع کوهي و مزرعه اي هست انجام ميشود.حجم توليد سالانه موسير ميزان عرضه و تقاضا از موارد مهمي در تعيين قيمت عمده موسير است.کاهش عرضه و تقاضا از عواملي است که باعث افزايش قيمت عمده موسير نقش دارد.

از ديگر عوامل موثر در تعيين قيمت عمده موسير فصل برداشت آن است. فصل برداشت موسير و افزايش عرضه ان در خرداد ماه باعث فراواني اين محصول و کاهش قيمت آن در اين ماه از سال است. خريد عمده موسير با استفاده از سايت کشاورزي هايار با بهترين کيفيت و مناسب ترين قيمت

خريد عمده موسير

خريد عمده موسير و قيمت آن بر اساس عوامل موثردر قيمت آن تعيين ميشود. موسير از جمله محصولات گران قيمت در بازار است که به دليل ميزان کم عرضه اين محصول و بالا بودن تقاضاي خريد موسير در مقايسه با ديگر محصولات مشابه ان قيمت بالايي دارد . متقاضيان خريد عمده موسير پيشنهاد ميشود که در فصل تابستان اين محصول گياهي را خريد کنند.

خريداران اين محصول گياهي براي خريد عمده موسير ميتوانند اين محصول دارويي را به شکل آنلاين و غير حضوري تهيه کنند.متقاضيان خريد موسير ميتوانند با مراجعه به فروشگاه سايت هايار با ثبت سفارش خريد عمده موسير از طريق تماس با شماره پشتيباني و استعلام قيمت موسير اين داروي گياهي را در بسته بندي ها متفاوت و با بالاترين کيفيت دريافت کنند

قيمت موسير

مواردي مانند کيفيت موسير رنگ طعم مرغوبيت از جمله مواردي است که در تعيين عمده موسير نقش دارد.قيمت موسير بر اساس مواردي مانند مرغوبيت موسير، طعم ،رنگ، حجم خريد محصول،تعيين ميشود.در صورت خريد عمده موسير به دليل خريد حجم بالاي محصول، قيمت تمام شده ي موسير نسبت به خريد بسته اي ان کاهش پيدا ميکند.

بسياري از عطاري ها خريد موسير را به صورت خشک شده به صورت عمده انجام ميدهند. افزايش قيمت موسير در فصل هايي که ميزان تقاضاي ان زياد است باعث شده است که از عطاري ها و مراکز خشکبار اين محصول پردرخواست را در بسته بندي هاي حجيم به صورت عمده تهيه کنند. نوع و کيفيت بسته بندي برند توليد کننده آن از ديگر عوامل مهم تعيين کننده قيمت موسير است.

خواص موسير

موسير در طب سنتي به عنوان يک گياه دارويي مورد استفاده قرار مي‌گيرد و براي درمان بسياري از مشکلات سلامتي به کار مي‌رود. برخي از خواص آن عبارتند از:

  •     جلوگيري از سرطان گوارش: ترکيبات فنولي و سولفوريک موجود در موسير، مي‌توانند به عنوان ضد سرطان عمل کنند. در يک مطالعه، مصرف موسير به عنوان يک مکمل غذايي به مدت يک ماه، موجب کاهش سطح مارکرهاي التهابي و آنتي‌اکسيداني در بيماران مبتلا به سرطان روده بزرگ شد. در تحقيقات ديگري نيز نشان داده شده است که موسير مي‌تواند به عنوان يک ماده ضد سرطان در برابر سلول‌هاي سرطاني روده بزرگ عمل کند.
  •     کاهش قند خون: موسير داراي خاصيت کاهش دهنده قند خون است و به دليل اين خاصيت، مفيد براي کساني است که دچار بيماري ديابت هستند.
  •     تسکين اعصاب و درمان ميگرن: موسير داراي خواص آرامبخشي براي سيستم عصبي است و مصرف آن مي‌تواند به عنوان يک درمان براي مشکلات اعصاب و ميگرن مفيد باشد.
  •     پايين آورنده چربي خون: موسير به دليل دارا بودن فيبرهاي موجود در آن و ويتامين B، مي‌تواند به عنوان يک راه حل طبيعي براي کاهش سطح کلسترول و چربي در خون باشد.
  •     مفيد براي مشکلات قلبي و عروقي: موسير باعث کاهش فشار خون مي‌شود و مي‌تواند به عنوان يک درمان طبيعي براي مشکلات قلبي و عروقي استفاده شود.
  •     جلوگيري از انتشار باکتري‌ها: موسير داراي خواص ضد باکتري است و مي‌تواند در جلوگيري از انتشار باکتري‌ها در بدن مفيد باشد.
  •     مفيد براي استخوان‌ها: موسير داراي کلسيم است و مي‌تواند به عنوان يک راه حل طبيعي براي تقويت استخوان‌ها استفاده شود.
  •     ضدانگل: استفاده از موسير به عنوان يک ماده ضدانگل در طب سنتي رايج است.
  •     ادرار آور: مصرف موسير مي‌تواند به عنوان يک ديورتيک مفيد باشد.

ويتامين هاي موسير

گياه موسير يک گياه سبز و بومي مناطق گرمسيري است که در بسياري از کشورها کشت مي‌شود. اين گياه داراي مقادير بالايي از ويتامين ها و مواد مغذي است. برخي از ويتامين هايي که در گياه موسير وجود دارند عبارتند از:

  • ويتامين B9 (فوليک اسيد): موسير داراي مقدار قابل توجهي ويتامين B9 است که به عنوان يک نيازمندي براي رشد و تقسيم سلولي سالم، ساختن مواد ژنتيکي، حفظ سلامت قلب و مغز و پيشگيري از بيماري هاي مرتبط با جنين کاربرد دارد.
  • ويتامين C: گياه موسير داراي مقدار قابل توجهي از ويتامين C است که به عنوان يک آنتي اکسيدان موثر عمل مي‌کند و به تقويت سيستم ايمني بدن کمک مي‌کند.
  • ويتامين B6: گياه موسير حاوي مقدار بالايي از ويتامين B6 است که به عنوان يک عامل مهم در فعاليت هاي متابوليکي بدن عمل مي‌کند.
  • ويتامين E: گياه موسير داراي مقادير بالايي از ويتامين E است که به عنوان يک آنتي اکسيدان قوي عمل مي‌کند و به حفظ سلامتي پوست، مو و ناخن کمک مي‌کند.
  • ويتامين K: اين گياه داراي مقدار بالايي از ويتامين K است که در جذب کلسيم و حفظ سلامت استخوان‌ها نقش مهمي دارد.
  • ويتامين A: گياه موسير داراي مقدار معقولي ويتامين A است که به عنوان يک آنتي اکسيدان مفيد براي پوست و چشم‌ها عمل مي‌کند.
  • ويتامين D: گياه موسير حاوي ويتامين D است که در جذب کلسيم و حفظ سلامت استخوان‌ها نقش مهمي دارد.

براي استفاده از موسير به عنوان يک منبع غذايي سالم و مناسب، بهتر است که موسير را از فروشگاه هاي معتبر خريداري کنيد. مجموعه هايار به عنوان يکي از معتبرين ترين مراکز خريد و فروش موسير ، در استان اصفهان فعاليت دارد. جهت خريد عمده موسير و ساير محصولات گياهي با شماره پشتيباني تماس بگيريد.

ترکيبات موسير

موسير يک گياه علفي است که حاوي ترکيبات شيميايي مختلفي است. برخي از ترکيبات شيميايي مهم موسير عبارتند از:

  •     فيبر: موسير حاوي مقدار قابل توجهي فيبر است که مي‌تواند به بهبود گوارش و کاهش خطر بيماري‌هاي قلبي-عروقي کمک کند.
  •     فسفر: موسير حاوي فسفر است که براي سلامت استخوان و دندان، انتقال سيگنال‌هاي عصبي و انرژي لازم براي فعاليت‌هاي روزمره ضروري است.
  •     پتاسيم: موسير حاوي پتاسيم است که نقشي مهم در کنترل فشار خون و حفظ سلامت قلب دارد.
  •     سولفور: موسير حاوي سولفور است که يک عنصر معدني مهم براي سلامتي پوست و مو است.
  •     فسفاتيديل کلين: يک ترکيب شيميايي مهم در موسير است که به بهبود عملکرد مغز و کاهش خطر بيماري‌هاي مرتبط با پيري کمک مي‌کند.
  •     ترکيبات ديگري مانند ويتامين‌هاي A و E، کلسيم، آهن و روي که از ويتامين هاي ضروريي براي بدن محسوب ميشوند نيز در موسير وجود دارند.

قيمت هر کيلو موسير

موارد موثر بر قيمت کيلويي موسيرهزينه برداشت و توليد موسير، حقوق نيروي انساني شرکت عرضه کننده موسير هزينه هاي نگهداري محصول افزايش قيمت ارز و تورم است که در صورت افزايش آن قيمت کيلو موسير نيز افزايش پيدا ميکند.کيفيت و تازگي موسير، از جمله عوامل ديگر در تعيين قيمت هر کيلو موسير است.

کاهش ميزان بارندگي به دليل کم شدن ميزان عرضه ي محصول و افزايش تقاضا براي خريد موسير شکل برداشت موسير و نوع ان از عوامل موثر افزايش قيمت موسير است. موسير از مهم ترين محصولات کشاورزي است که سهم زيادي در بازارهاي خارجي به خصوص کشورهاي عربي دارد. ميزان حجم صادرات خارجي موسيردر صورت افزايش ميزان ان از باعث افزايش قيمت هر کيلو موسير نيز ميشود.

مجموعه ي هايار طب به عنوان مجموعه ي فعال فروش محصولات کشاورزي امکان خريد اينترنتي عمده موسير را با قيمت مناسب و کيفيت ارزان فراهم کرده است. براي خريد عمده موسير يا بسته اي موسير در اندازه هاي مختلف وارد قسمت فروشگاه سايت شده و سفارش خود را ثبت کنيد. همچنين ميتوانيد براي استعلام قيمت خريد عمده موسير از قسمت فروشگاه سايت، با استعلام قيمت روز موسير به صورت عمده يا گرمي از قيمت اين محصول مطلع شويد.

شماره تماس:09138105191

آدرس: اصفهان، چادگان، روستاي علي عرب، خيابان نور، کوچه شيخ مفيد، پلاک



:: بازدید از این مطلب : 395
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azizi

قيمت و خريد پودر آويشن

قيمت و خريد عمده پودر آويشن از سايت هايار | آويشن از محصولات پرطرفداري است که جزو کاربردي ترين و پر مصرف ترين ادويه هايي است که در سراسر کشور مصرف ميشود. پودر آويشن به عنوان يکي از داروهاي کاربردي در طب سنتي ايران از محبوب ترين گياهان دارويي است. از آويشن معمولا به شکل پودر در تهيه ي غذاها به عنوان چاشني استفاده ميشود و شکل پودري آن به عنوان دمنوش مصرف و استفاده ميشود.

قيمت و خريد پودر آويشن

پودر آويشن با دارا بودن طبع گرم آن در کنار ويتامين سي و آنتي اکسيدان در درمان بسياري از بيماري ها و اختلالات مانند درمان سرما خوردگي عفونت و گلو درد به کار ميرود. کاربرد و خواص ويژه ي پودر آويشن باعث شده است که ميزان و تقاضاي خريد آن در فروشگاه هاي عرضه ي گياهان ، خشکبارها و عطاري ها بالا باشد.

سايت خريد و فروش محصولات گياهي هايار طب به عنوان يکي از بهترين مجموعه هاي فعال در زمينه ي کشاورزي و عرضه محصولات گياهي خريد و فروش پودر آويشن به صورت عمده يا تکي را در اختيار متقاضيان قرار داده است .براي خريد پودر آويشن و اطلاع از قيمت پودر آويشن ميتوانيد با مراجعه به فروشگاه سايت هايار از قيمت پودر آويشن به صورت عمده يا تکي مطلع شويد.

قيمت پودر آويشن

آويشن نوعي گياه مديترانه اي است که داراي کاربردهاي غذايي، دارويي و زينتي بوده و از گل، برگ و روغن آن براي درمان طيف وسيعي از علائم و بيماري ها استفاده مي شود. آويشن خود داراي انواع مختلفي است و مي توان از برگ يا پودر آن براي خوش عطر و طعم کردن انواع غذاها، خوراک ها، سوپ ها، پيتزا، غذاهاي فست فودي و غيره استفاده کرد.

با اينکه اين گياه بومي مناطق مديترانه اي است و اغلب براي تهيه غذاهاي آن منطقه کاربرد دارد، به مرور زمان به اقصي نقاط دنيا رسيده و امروز در کشور ايران نيز در نواحي استان فارس و شيراز کشت داده مي شود. با خريد پودر آويشن ويژه بهترين کيفيت را به غذاي خود بدهيد.

آويشن داراي انواع مختلفي است که با کاربرد بالاي آن در تهيه ي انواع محصولات دارويي غذايي و زينتي به کار ميرود.از روغن و برگ آويشن در درمان زيادي از بيماري ها و اختلالات جسمي و جنسي استفاده ميشود. از پودر آويشن يا برگ آن در طعم دار کردن و خوش عطر کردن انواع خوراک ها و غذاها مانند پيتزا سوپ ها و غذاهاي فست فودي استفاده ميشود.

گياه آويشن به دليل کاربرد بسيار زياد آن در سراسر دنيا به شکل هاي مختلفي مصرف ميشود.آويشن گياهي است که به صورت تازه به شکل هاي مختلفي مانند دمنوش عرقيات عسل و عصاره شربت و .. استفاده ميشود. از اين گياه در طب سنتي و روم باستان براي رفع مسمويت استفاده ميشود.اثرات ضد مسمويت آويشن باعث به کاررفتن اين گياه دارويي در جلوگيري از فساد غذا و مسموميت غذايي در زمان قديم ميشد.

خريد پودر آويشن

گياه آويشن گياهي خاص درماني است که با دارا بودن طبع گرم و خشک خود در درمان مشکلات و اختلالات جسمي مانند بهبود اثرات ميگرن قطع عادت ماهانه دفع کننده انگل ضد درد ضد عفوني کننده ضد مسموميت تقويت قواي جنسي درمان بوي بد دهان تقويت پياز و ريشه مو تصفيه خون تقويت حافظه دفع سودا درد رماتيسم به کار ميرود.

آويشن به طور کلي از 3 قسمت تشکيل شده است که اين اجزا شامل گل آويشن ( دانه هاي سفيد رنگ آويشن) ، چوب هاي ريز گياه آويشن و برگ آويشن است. براي برداشت گياه آويشن اين گياه را پس از تميز کردن و پاک سازي جدا کرده و برگ هاي آن را براي صادرات و خرده فروشي از هم مجزا ميکنند.

برگ آويشن از محصولاتي است که در کنار پودر آويشن در مصارف بهداشتي و دارويي مانند شربت ها و دمنوش ها به کار ميرود.گل آويشن از بخش هاي مهم گياه آويشن است که آن را به صورت پودر شده و آسياب شده عرضه ميکنند.داخل گياه آويشن چوب هاي ريزي است که مصرف خاصي نداشته و جدا ميشود پور آويشن را ميتوان با استفاده از يک ظرف دريسته به مدت 6 ماه در جاي خشک و کم نور نگهداري و استفاده کرد.

پودر آويشن حاوي ويتامين‌هاي مختلفي است که براي سلامتي بدن مفيد هستند. اين ويتامين‌ها شامل ويتامين C، ويتامين A، ويتامين B6، و ويتامين K مي‌شوند. همچنين، پودر آويشن شامل مواد معدني مانند کلسيم، آهن، منيزيم، پتاسيم، مس و منگنز است که همگي براي حفظ سلامتي بدن ضروري هستند. مصرف پودر آويشن به عنوان يک منبع غني از ويتامين‌ها و مواد معدني بهبود سلامتي کلي بدن کمک ميکند.

پودر آويشن حاوي مقدار قابل توجهي از ويتامين B6 (پيريدوکسين) نيز مي‌باشد. اين ويتامين در فرآيند توليد سريتونين و ملاتونين در مغز نقش دارد که باعث ايجاد حالتي آرامش‌بخش و کمک به خواب بهتر مي‌شود. همچنين ويتامين B6 براي سلامت پوست، مو، ناخن‌ها و سيستم ايمني بدن نيز مفيد است. علاوه بر اين، اين ويتامين به عنوان يک ماده مفيد براي کاهش نفوذ پذيري عروق خوني، کنترل سطح قند خون و حفظ سلامت سيستم عصبي نيز شناخته شده است.

آنتي اکسيدان موجود در آويشن

آويشن داراي خواص آنتي‌اکسيداني بوده و محتوي مقادير قابل توجّهي از ترکيبات فنلي مثل رزمارينيک اسيد، اورسوليک اسيد، اپي‌روزمارينيک اسيد و کافئيک اسيد است که به عنوان آنتي‌اکسيدان‌هاي طبيعي عمل مي‌کنند.آنتي‌اکسيدان‌ها به موادي گفته مي‌شود که با مهار فرايند اکسايش در بدن، از خطرات ايجاد آسيب در سلول‌ها و بافت‌هاي بدن جلوگيري مي‌کنند. در واقع آنتي‌اکسيدان‌ها با خنثي کردن راديکال‌هاي آزاد، از ايجاد خطراتي مثل التهاب، سرطان و بيماري‌هاي قلبي-عروقي جلوگيري مي‌کنند.

درمان بيماري با خريد پودر آويشن

آويشن يک گياه دارويي است که به صورت پودر نيز در دسترس است. پودر آويشن داراي خواص زيادي است که در زير به برخي از آن‌ها اشاره شده است:

  • ضد باکتري و ضد التهاب: آويشن داراي ترکيباتي است که مي‌تواند باکتري‌ها و بافت‌هاي التهابي را مهار کند. اين خاصيت آويشن مي‌تواند در درمان عفونت‌ها و التهاب‌هاي مختلف، از جمله التهاب دستگاه گوارشي و التهاب پوست، مفيد باشد.
  •     ضد اکسيدان: آويشن داراي ترکيباتي است که مي‌تواند در مقابل آسيب سلولي واکنش دهند. اين خاصيت آويشن مي‌تواند به حفظ سلامت سلول‌هاي بدن و پيشگيري از بيماري‌هاي مربوط به پيري، از جمله سرطان، کمک کند.
  •     کاهش التهاب عصبي: آويشن مي‌تواند در کاهش التهاب عصبي و درد‌هاي مربوط به آن مفيد باشد. اين خاصيت آويشن مي‌تواند در درمان برخي از بيماري‌هاي مزمن مانند آرتريت، فيبروميالژيا و سندرم خستگي مزمن، مفيد باشد.
  •     پايين آوردن فشار خون: آويشن مي‌تواند به کاهش فشار خون کمک کند. براي افرادي که با فشار خون بالا مبارزه مي‌کنند، مصرف آويشن مي‌تواند مفيد باشد.
  •     تسکين درد: آويشن مي‌تواند در تسکين درد‌هاي مربوط به عضلات و استخوان‌ها مفيد باشد. اين خاصيت آويشن مي‌تواند در درمان درد عضلاني، درد مفاصل و درد ناشي از شرايط مانند فيبروميالژيا مفيد باشد.

خواص ضد بيماري پودر آويشن

آويشن به دليل دارا بودن ترکيبات فعال مانند تانين‌ها، فلاونوئيدها، ترپن‌ها و فنوليک‌ها، خواص ضد بيماري متعددي دارد. به طور کلي، پودر آويشن مي‌تواند در پيشگيري و درمان بسياري از بيماري‌ها مفيد باشد، از جمله:

  • بيماري‌هاي التهابي: پودر آويشن مي‌تواند در کاهش التهاب‌هاي بدن کمک کند. اين خاصيت آويشن مي‌تواند در درمان بيماري‌هايي مانند التهاب دستگاه گوارشي، آرتريت، سندرم روده تحريک‌پذير و التهابات پوستي مفيد باشد.
  •     بيماري‌هاي قلبي و عروقي: پودر آويشن مي‌تواند در کاهش فشار خون و افزايش جريان خون در بدن کمک کند. اين خاصيت آويشن مي‌تواند در پيشگيري از بيماري‌هاي قلبي و عروقي، از جمله ايسکمي قلبي، سکته مغزي و بيماري عروق کرونري، مفيد باشد.
  •     بيماري‌هاي دستگاه تنفسي: پودر آويشن مي‌تواند به عنوان ضدعفوني‌کننده و ضدالتهابي براي دستگاه تنفسي مفيد باشد. اين خاصيت آويشن مي‌تواند در درمان بيماري‌هايي مانند آسم، برونشيت، سينوزيت و عفونت‌هاي تنفسي مفيد باشد.
  •     بيماري‌هاي مربوط به مغز و عصب: پودر آويشن مي‌تواند به عنوان ضد التهابي و آنتي‌اکسيدان براي مغز و عصب مفيد باشد. اين خاصيت آويشن مي‌تواند در درمان بيماري‌هايي مانند التهابات مغزي، آلزايمر، پارکينسون و ساير بيماري هاي ذهني کاربرد دارد.

 

قيمت خريد عمده پودر آويشن

از مهم ترين ويژگي هاي اعلا بودن و مرغوبيت پودر آويشن عطر و بوي بسيار خوب و نافذ آن است که اين محصول را از محصولات بي کيفيت آن متمايز ميکند.

 قيمت روز پودر آويشن

پودر آويشن شيرازي ار مرغوب ترين و با کيفيت ترين انواع آويشن هايي است که در استان شيراز برداشت و توليد ميشود. توليد آويشن مانند ساير گياهان علفي وابسته به ميزان بارش باران است. آويشن گياهي است که عموما در مناطق کوهستاني و سردسير رشد ميکند.

کم شدن ميزان باراش سالانه در سال 1401 باعث شد که ميزان توليد و عرضه ي پودر آويشن نسبت به قبل کمتر شده و به دليل خواص درماني پودر آويشن در انواع بيماري ها مانند بيماري فراگير کرونا ميزان تقاضاي بالاي اين گياه و عرضه ي کم اين محصول باعث افزايش قيمت پودر آويشن شده است.

خريد عمده پودر آويشن

فروشگاه اينترنتي هايار طب با استفاده از جديدترين و به روز ترين ماشين آلات مدرن و تجهيزات توليدي و آزمايشگاهي و با استفاده از نيروها و متخصصين جوان در صنعت تهيه و توليد محصولات گياهي حضور فعالي دارد. اين مجموعه با در اختيار قرار دادن انواع محصولات گياهي مانند پودر آويشن و آويشن اين محصول را به صورت عمده و بدون واسطه در اختيار مصرف کننده قرار ميدهد.

متقاضيان خريد پودر آويشن به صورت عمده ميتوانند محصول مورد نظر خود را به همراه ساير محصولات در ابعاد و وزن هاي دلخواه ، از بسته بندي کوچک تا بسته بندي بزرگ و حجيم پودر آويشن را به صورت عمده خريداري کنند.براي ثبت سفارش و اطلاع از قيمت عمده پودر آويشن به فروشگاه اينترنتي هايار مراجعه کرده يا با شماره گيري شماره فلان از راهنمايي کارشناسان فروش ما استفاده کنيد.

محصولات موجود در فروشگاه هايار به صورت مختلف مانند پست باربري و با استفاده از ساير روش هاي ارتباطي قابل ارسال به سراسر کشور در کوتاه ترين زمان ممکن است. براي اطلاع از قيمت پودر آويشن به صورت عمده يا جزيي بر وارد سايت هايار شويد .

شماره تماس:09138105191

آدرس: اصفهان، چادگان، روستاي علي عرب، خيابان نور، کوچه شيخ مفيد، پلاک



:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azizi

 قيمت و خريد عمده آويشن

قيمت و خريد آويشن از هايار طب، آويشن از دسته ادوجات محبوبي است که در طب سنتي ايران کاربرد درماني زيادي دارد.اين ادويه ي معروف به دليل استفاده ي کاربردي در زمينه هاي دارويي و غذايي در سراسر دنيا از محبوبيت زيادي برخوردار است.بهترين نوع آويشن آويشن شيرازي است که به دليل خواص ضد باکتريال و عفوني خود در درمان و پيشگيري از سرماخوردگي مصرف ميشود.

قیمت و خرید آویشن

آويشن

همچنين نوع آويشن کوهي و شيرازي را معمولا به صورت ادويه در غذا استفاده ميکنند. استفاده از آويشن شيرازي در مقايسه با انواع ديگر آويشن استفاده ي بيشتري دارد طوري که آويشن شيرازي در بازارهاي خارجي سهم بيشتري دارد.گياه آويشن گياه گلداري است که گل هاي سفيد رنگ آن در انتهاي ساقه رشد ميکند.آويشن از دسته گياهاني است که داراي گونه هاي بسيار مختلفي نزديک به 14 گونه دارد اين گياه بيشتر در مناطق کوهستاني رشد ميکند.

اويشن گياهي علفي است که داراي شاخه هايي است که معمولا تا ارتفاع سي سانتي متر رشد ميکند.برگ هاي گياه آويشن شيرازي به رنگ خاکستري است که بوي مخصوصي دارد. اين گياه در بعضي از نقاط ايران براي استفاده در توليد بعضي داروهاي طبي گياهي توليد و کشت ميشود خريد عمده آويشن شيراز به عنوان بزرگترين و بهترين منبع آويشن در ايران شناخته مي شود.

خريد عمده ي آويشن به دليل رشد بهترين نوع آويشن که آويشن شيرازي است معمولا در شهر شيراز انجام ميشود. شيراز به عنوان بزرگترين و بهترين منبع آويشن ايران سهم زيادي در تامين اين گياه دارويي دارد.فروش آويشن به صورت عمده معمولا به دو حالت آويشن خشک و اويشن تازه است که سهم عمده ي بازار آن شهرهاي جنوب ايران ميباشد.

براي خريد عمده آويشن بهترين و کم هزينه ترين روش استفاده از سايت هاي فعال در زمينه ي کشاورزي است .مجموعه ي هايار محموعه اي فعال در زمينه ي کشاورزي است که با در اختيار قرار دادن محصولات کشاورزي بدون واسطه و دلال گري خريد انواع محصولات گياهي را به صورت عمده وتکي در اختيار متقاضيان قرار داده است .براي خريد عمده آويشن ميتوانيد از قسمت فروشگاه محصولات سايت سفارش خود را ثبت کنيد و اين گياه کاربردي را با قيمت ارزان و مناسب دريافت کنيد.

قيمت آويشن

قيمت آويشن به دليل استفاده ي زياد در زمينه هاي دارويي آشپزي زيبايي و شکل جمع آوري نسبتا سخت آن معمولا بازه ي قيمتي متفاوتي دارد.موارد مختلفي در تعيين قيمت آويشن موثر است که در ادامه به آن ميپردازيم. آويشني که در يک سال جمع آوري و عرضه ميشود به دليل تازگي آن و مرغوبيت بالاي آن قيمت بالاتري دارد.

همچنين نوع فروش آويشن بسته به نحوه ي تحويل آن به شکل پودر يا گل از مواردي است که در تعيين قيمت آويشن موثر است.با مراجعه به بخش فروشگاهي سايت هايار و با استعلام قيمت آويشن ميتوانيد از قيمت عمده آويشن و قيمت خريد آويشن باخبر شويد

خريد آويشن

گياه آويشن از دسته گياهان غني است که داراي ويتامين A B C  است.گياه آويشن به دليل دارا بودن خواص ضد التهابي خود در درمان و کاهش دردها از جمله رماتيسم کاهش ميگرن تب بهبود صرع کاهش دوره عادت ماهانه موثر است. گياه آويشن به دليل برخورداري از خواص ضد عفوني در درمان و دفع انگل نيز کاربرد دارد.

آويشن به دليل داشتن محرک ها قوي در درمان کاهش ناتواني جنسي و افزايش ميل جنسي نيز موثر است .دمنوش آويشن و استفاده از آويشن به شکل دمنوش به دليل داشتن مقدار زيادي از آنتي بيوتيک هاي طبيعي در جهت کاهش و درمان بسياري از بيماري ها و اختلالات مانند درمان آکنه هضم نشدن غذا سياه سرفه درد دندان کاهش وزن سو هاضمه ذکام آرتروز برفک دندان مسمويت اختلالات کليوي و مغزي ورم کليه ناتواني جنسي سنگ کليه سياتيک موثر است.

خريد و قيمت عمده آويشن

براي درمان مشکلات ريوي مانند برونشيت ميتوان با ريختن چند قطره بر روي قند و مصرف آن به همراه چاي کمک موثري به درمان اين بيماري کرد.از جمله خواص مهم گياه آويشن کمک موثر به هضم غذاست.براي استفاده از اين خاصيت مهم آويشن و کمک به بهبود روند هضم غذا بايد اين گياه را در سه نوبت به اندازه ي يک قاشق غذا خوري استفاده کرد. آويشن با خواص بي نظير خود در درمان سرفه رفع بوي بد دهان درمان آکنه و کاهش اختلالات تشنجي نيز کاربرد دارد.

خواص آويشن

آويشن در تقويت و بهبود رشد و کاهش ريز مو نيز موثر است .براي تقويت ريشه ي مو اين گياه را به شکل رقيق جوشانده و به همراه عسل در وعده ي صبحانه استفاده ميکنند. از مصرف هاي پرکابرد آويشن استفاده از آن در توليد خمير دندان است. به دليل برخوردار بودن اين گياه از خواص ضد باکتري آن اين گياه را در توليد خمير دندان و مواد شوينده ي دندان به کار ميبرند. افزايش قيمت ارز از ديگر مواردي است که در تعيين قيمت آويشن بسيار موثر است.

خريد آويشن

خريد عمده آويشن و قيمت آن بر اساس ميزان خلوص قيمت آويشن به موارد مختلفي مانند مرغوبيت آويشن سال کيفيت نداشتن درصد خلوص و نداشتن ضايعات و موارد ديگر بستگي دارد.بالا رفتن قيمت ارز و نرخ تورم از عوامل موثري است که باعث افزايش هزينه ي توليد نيروي انساني هزينه هاي بسته بندي ميشود. اين عوامل از عواملي است که هر ساله سبب افزايش قيمت آويشن ميشود.

آويشن از دسته محصولاتي است که سهم زياد و قابل توجهي در ميزان صادرات محصولات به بازار هاي خارجي دارد.قيمت آويشن به دليل تعيين قيمت آن به صورت روزانه مطابق با قيمت ارز وابسته به افزايش قيمت دلار ميشود. افزايش قيمت ارز باعث افزايش قيمت آويشن صادراتي ميشود.

قيمت آويشن کيلويي

از مهم ترين عوامل تاثير گذار بر قيمت آويشن کيلويي نحوه ي خشک کردن آويشن است. آويشن از دسته گياهاني است که به صورت سنتي و صنعتي خشک ميشود. استفاده از دستگاه خشک کن براي خشک کردن آويشن باعث افزايش قيمت آويشن کيلويي در مقايسه با انواع ديگر آن است.ميزان عرضه و تقاضا از ساير عوامل موثري است که بر قيمت آويشن کيلويي موثر است .

در صورت افزايش تقاضاي آويشن و کاهش عرضه آن قيمت آن به صورت لحظه اي متغير خواهد بود.هم ترازي ميزان عرضه و تقاضاي آويشن باعث افزايش قيمت آويشن کيلويي است.براي اطلاع از قيمت آويشن کيلويي ميتوان با استعلام قيمت در فروشگاه هايار از قيمت آويشن کيلويي مطلع شويد.

ويتامين هاي موجود در آويشن

آويشن به عنوان يک گياه عطري، حاوي مقادير قابل توجهي از مواد مغذي مي‌باشد. اين گياه داراي مقادير بالايي از فيبر، کلسيم، آهن، منگنز و ويتامين‌هاي A، B6 و C است. همچنين، آويشن حاوي فنول‌هايي مانند تيمول، يوجنول و کارواکرول است که داراي خواص ضد التهابي، ضد باکتري و آنتي‌اکسيداني هستند.

  • آويشن يک گياه دارويي است که حاوي ويتامين‌هاي مختلفي است که براي سلامتي بدن مفيد هستند. اين ويتامين‌ها شامل ويتامين C، ويتامين A، ويتامين B6، و ويتامين K مي‌شوند.
  • ويتامين C: آويشن حاوي مقدار زيادي ويتامين C است که يک آنتي اکسيدان قوي است و براي حفظ سلامت پوست، افزايش سيستم ايمني بدن و جلوگيري از بيماري‌هاي قلبي عروقي مفيد است.
  • ويتامين A: آويشن حاوي ويتامين A است که براي حفظ سلامت چشم، پوست و سيستم ايمني بدن مفيد است.
  • ويتامين B6: آويشن حاوي ويتامين B6 است که در توليد هورمون‌هاي بدن، حفظ سلامت مغز و سيستم عصبي بدن، و کاهش علائم سندرم پيش از قاعدگي مفيد است.
  • ويتامين K: آويشن حاوي ويتامين K است که براي حفظ سلامت استخوان‌ها، کاهش خطر ابتلا به بيماري‌هاي قلبي عروقي و کمک به جذب کلسيم مفيد است.
  • آنتي اکسيدان موجود در آويشن

 

  • آويشن يک گياه طبي است که سرشاز از مواد معدني بسيار زياد است. آنتي اکسيدان هاي موجود در آويشن اين گياه طبي را تبديل به يک گياه سرشار از مواد معدني تبديل کرده است .. برخي از مواد موجود در آويشن عبارتند از :
  • فيبر: آويشن حاوي مقدار زيادي از فيبر محلول و غيرمحلول است که به رشد باکتري‌هاي مفيد در روده کمک مي‌کند و همچنين به کاهش خطر بيماري‌هاي مرتبط با روده مانند يبوست، ديابت و بيماري‌هاي قلبي-عروقي کمک مي‌کند.
  • کلسيم: آويشن حاوي مقدار زيادي از کلسيم است که باعث بهبود سلامت استخوان‌ها و دندان‌ها ميشود.
  • آهن: آويشن حاوي مقدار زيادي از آهن است که به تأمين نياز روزانه بدن به اين ماده معدني و کمک به جذب بهتر آهن از غذا کمک مي‌کند.
  • منگنز: آويشن حاوي مقدار زيادي از منگنز است که به فعاليت سيستم ايمني و آنزيم‌هاي بدن کمک مي‌کند.
  • ويتامين A: آويشن حاوي مقدار زيادي از ويتامين A است که در حفظ سلامت چشم و پوست موثر است
  • ويتامين B6: آويشن حاوي مقدار زيادي از ويتامين B6 است که در توليد سلول‌هاي قرمز خون و فعاليت سيستم اعصاب موثر است.
  • ويتامين C: آويشن حاوي مقدار زيادي از ويتامين C است که به سلامت پوست،حفظ طراوت و نشاط پوست کمک ميکند

خريد عمده آويشن

متقاضيان خريد آويشن کيلويي ميتوانند با استفاده از خدمات فروشگاه کشاورزي هايار به صورت مستقيم و بي واسطه با توليد کننده در ارتباط باشيد و از قيمت کيلويي آويشن در فروشگاه سايت هايار مطلع شويد. با استفاه از فروشگاه هايار ميتوانيد به صدها محصول و گياه دارويي دسترسي مستقيم داشته باشيد.

قيمت عمده ي آويشن براي هر کيلوگرم به صورت کلي 9 تا 14 دلار بسته به کيفيت و نوع آويشن است که شکل و نوع بسته بندي و تحويل آن باعث متغير بودن قيمت آن است. متقاضيان خريد آويشن کيلويي براي ثبت سفارش و دريافت اين محصول به صورت عمده ميتوانند با ثبت سفارش خود در فروشگاه سايت هايار سفارش خود را ثبت و دريافت کنند.

شماره تماس:09138105191

آدرس: اصفهان، چادگان، روستاي علي عرب، خيابان نور، کوچه شيخ مفيد، پلاک

چگونه از قيمت آويشن مطلع شويم؟

با مراجعه به صفحه ي محصول در سايت هايار طب از قيمت عمده و خريد آويشن با خبر شويد.

چگونه ميتوانيم خريد عمده آويشن دنايي را انجام دهيم؟

با ورود و ثبت نام در سايت هايار طب و خريد عمده آويشن دنايي اين محصول را با قيمت مناسب از سراسر ايران سفارش دهيد.

خواص آويشن چيست؟

آويشن با دارا بودن ويتامين هايي مانند A B C در درمان بيماري ها و اختلالات معده، کليه ،سرطان، التهابات معده و دستگاه گوارش ، بيماري پوست ، طاسي و ريزش مو کاربرد دارد.



:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 خرداد 1402 | نظرات ()