نوشته شده توسط : azizi

 قیمت و خرید رینگ جکوزی | سایت آراز صنعت به همراه ارسال و گارانتی

رينگ جکوزي فلزي يکي از اجزاي مهم در ساخت جکوزي است که به عنوان پايه و بستري براي قرار دادن نازل‌هاي ماساژ و سيستم تهويه استفاده مي‌شود. استفاده از رينگ جکوزي فلزي به دليل مقاومت بالا و طول عمر طولاني آن، مورد توجه قرار گرفته است.رينگ جکوزي استيل معمولا از جنس استيل 304 ساخته مي‌شود که داراي مقاومت بالا در برابر خوردگي، زنگ زدگي و حرارت است. همچنين، استيل گالوانيزه نيز از جنس فولاد مي‌باشد که با پوشش دادن لايه‌ي رويي از روي آن با روش گالوانيزه کردن، مقاومت بالاتري در برابر خوردگي و زنگ زدگي به دست مي‌آورد.

 به طور کلي، رينگ جکوزي فلزي يک پارچه با دو بخش بالا و پايين است که به صورت هم‌مرکز و با کمترين اختلاف سطح نصب مي‌شود. سردندها (داخل دنده يا رزوه) نيز براي نصب نازل‌هاي جکوزي (ايرجت جکوزي) روي رينگ بالا و پايين قرار مي‌گيرندرينگ جکوزي با ساختار دايره اي شکل و فلزي خود نقش اسکلت و بدنه ي اصلي جکوزي را ايفا ميکند.اين ابزار علاوه بر هدايت پر فشار آب از طريق ورودي ها به داخل محيط جکوزي در زيبايي ظاهري آن نيز نقش دارد.جنس اصلي رينگ ها از جنس گالوانيزه و استيل است که به شکل دو رينگ يکي در سمت پايين و ديگري در سمت بالا قرار گرفته که با يکديگر هم مرکز هستند.

قيمت و خريد رينگ جکوزي

نکات مهم انتخاب رينگ جکوزي

نکته ي مهم براي انتخاب جکوزي اين است که بايد رينگ هايي که با متريال با کيفيت ساخته شده اند را انتخاب کرد تا علاوه بر حفظ استحکام جکوزي مشکلي در ساختمان جکوزي ايجاد نکند. انتخاب رينگ جکوزي هايي که از متريال بي کيفيت ساخته شده اند باعث ميشود که ساختمان جکوزي فرو بريزد.رينگ جکوزي فلزي يک قسمت اساسي از جکوزي است که معمولا از جنس استيل يا گالوانيزه توليد مي‌شود.

اين رينگ داراي دو بخش بالا و پايين است و به صورت دقيق و مهندسي شده طراحي مي‌شود تا پس از بتن‌ريزي و نازک‌کاري جکوزي، پاشش آب در نواحي مختلف جکوزي يکنواخت باشد و جکوزي داراي ظاهري زيبا و يک دستي باشد. رينگ جکوزي داراي سردنده‌هاي ورودي و نازل‌هاي دهش است که از جنس استيل ساخته مي‌شوند و در نهايت براي رينگ جکوزي بهتر است از استيل 304 با جوشکاري آرگون استفاده شود.سردنده‌ها در رينگ بالا و پايين قرار مي‌گيرند و نازل‌هاي دهش نيز در رينگ تعبيه مي‌شوند.

رينگ جکوزي با متريال استيل 304 با قطر 3 ميليمتر بيشترين رايجي را در بازار دارد. اما به دليل نياز به استحکام بالا و مقاومت در برابر خوردگي و زنگ زدگي، در برخي موارد رينگ‌هاي جکوزي با متريال استيل رده 10 و رده 40 نيز ساخته مي‌شوند. اما براي استفاده در استخرهاي خانگي، رينگ جکوزي با متريال استيل 304 با قطر 3 ميليمتر کفايت مي‌کند و بسيار مقاوم و با دوام خواهد بود.

خريد رينگ جکوزي

متقاضيان خريد رينگ جکوزي ميتوانند با ثبت سفارش خود در سايت آراز صنعت بهترين مدل رينگ جکوزي را دريافت کنند.مجموعه ي صنعتي آراز، با هدف طراحي، ساخت و توليد انواع سيستم ها و محصولات گرمايشي از سال 1389 آغاز به کار نمود.

از جمله محصولات توليدي اين مجموعه مي توان به ديگ هاي مورد استفاده در صنايع مختلف، مبدل هاي حرارتي، مخازن تحت فشار و پکيج هاي موتورخانه اي اشاره کرد.از اهداف آراز صنعت اين است تا با کمک متخصصان داخلي بهينه سازي و کاهش مصرف انرژي در راستاي چشم انداز و آينده کشور، تحرک صنعت، تعامل بين بخش علمي و صنعتي کشور گام بردارد.

 خريد و نصب تجهيزات جکوزي ، سونا و استخر
 رينگ جکوزي گالوانيزه
رينگ جکوزي استيل
 رينگ جکوزي 4 نفره ،6 نفره ، 8 نفره و 10 نفره
 فروش جکوزي در تهران ، کرج و سراسر ايران | ارسال به همراه بسته بندي

رينگ جکوزي يکي از اصلي ترين بخش‌ها در ساخت يک جکوزي استاندارد مي‌باشد. تعداد خروجي هاي رينگ جکوزي بر اساس تعداد نفرات مشخص شده و قطر آن برابر با قطر داخلي جکوزي مي‌شود. متريال مورد استفاده در رينگ جکوزي مي تواند گالوانيزه و يا استيل باشد که نمونه استيل عملکرد بهتري داشته و دچار رسوب کمتري مي‌شود.

در ساخت جکوزي ابتدا با محاسبه تعداد نفرات، از يک اسکلت فلزي استفاده شده و رينگ ها و لوه کشي هاي مربوط به آن انجام شده و سپس آجر چيني و در پايان نازک کاري و کاشي کاري انجام ميشود. سايز لوله کار شده 2 اينچ بوده، سايز ورودي و خروجي در رينگ جکوزي 1/2 1 اينچ مي‌باشد. به دليل گسترش روز افزون استفاده از جکوزي ها در مجموعه هاي ورزشي يا استفاده و ساخت و استفاده ي جکوزي ها در ويلاي شخصي اهميت استفاده از رينگ جکوزي بيش از قبل شده است .

رينگ جکوزي استيل با ضخامت 2 ميليمتر و با جنس استيل 304 ساخته مي‌شود که اين جنس استيل با مقاومت بالا در برابر زنگ زدگي و خوردگي مشهور است. همچنين براي ساخت رينگ جکوزي، معمولا از لوله‌هاي استيل با قطر 1.5 اينچ استفاده مي‌شود. خريد رينگ جکوزي با کيفيت از خرابي و آسيب ديدن جکوزي جلوگيري کرده و در زيبايي جکوزي نقش زيادي دارد بر اين اساس بايد در هنگام خريد جکوزي به استاندارد هاي مصرفي و کيفي آن توجه کرد . در ادمه سعي داريم که چند مورد از مواردي که بايد در هنگام خريد رينگ جکوزي به آن توجه کنيم را در اينجا با شما به اشتراک بگذاريم.

براي خريد رينگ جکوزي ابتدا بايد تعداد افرادي که قرار است از جکوزي استفاده کنند را مشخص کرد. مشخص کردن تعداد افراد در تعيين ميزان قطر رينگ ها نقش مستقيم دارد. سپس با توجه به موارد مصرفي جکوزي براي ويلاي شخصي به ازاي هر نفر به اندازه ي يک متر مربع فضا در نظر گرفته ميشودچنانچه جکوزي براي استفاده در مجموعه هاي ورزشي ساخته ميشود بايد به ازاي هر يک نفر به اندازه ي .0.8 فضا در نظر گرفت براي مثال اگر قطر جکوزي را زياد در نظر بگيريم قطر رينگ 220 سانتي متر براي استفاده ي 4 نفر مناسب است و اگر قطر آن را پايين در نظر بگيريم قطر مناسب آن 140 سانتيمتر است.

توليد کننده رينگ جکوزي

آراز صنعت به عنوان يک مجموعه ي پيشگام در زمينه ي توليد رينگ جکوزي در اندازه هاي متفاوت، تجهيزات موتورخانه و استخر فعاليت ميکند. جهت خريد رينگ جکوزي وارد سايت آراز صنعت شده و با ثبت سفارش خود رينگ جکوزي را سفارش دهيد.

نکات مهم خريد رينگ جکوزي

رينگ جکوزي استيل به دليل ويژگي‌هاي فيزيکي و شيميايي خود، به عنوان يک ماده مقاوم در برابر آب، خوردگي و خراش، براي استفاده در محيط جکوزي مناسب است. همچنين، اين رينگ به دليل ارتفاع و ضخامت مناسب خود، باعث تضمين ايمني و راحتي بيشتر براي افراد درون جکوزي مي‌شود. در واقع، اين رينگ با ايجاد دهانه استاندارد در جکوزي، باعث افزايش نيروي هيدروديناميکي و بالا بردن کيفيت آب در محيط جکوزي مي‌شود.

علاوه بر اين، رينگ جکوزي استيل باعث افزايش زيبايي و استاندارد سازي ظاهر جکوزي نيز مي‌شود. از آنجايي که اين رينگ با روکشي از نيکل و کروم پوشيده شده است، در برابر آب و هوا و عوامل خارجي مقاوم است و به دليل براقيت و زيبايي خود، باعث افزايش جذابيت جکوزي در محيط است.

نکات خريد رينگ جکوزي

خريد رينگ جکوزي از برند معتبر به معناي تضمين کننده ي کيفيت رينگ است .با توجه به تنوع برندهاي مختلف رينگ در بازار بهتر از که از راهنمايي و مشاوره ي افراد متخصص در اين زمينه استفاده کنيد و يک رينگ جکوزي با کيفيت را خريداري کنيد.

نکته ي مهم اين است که يک رينگ جکوزي معتبر و با کيفيت داراي گارانتي و ضمانت نامه اي است که در صورت آسيب ديدن اين محصول در کوتاه مدت يا خرابي آن قابليت مرجوع کردن يا تعويض نمودن را داشته باشد.توجه داشته باشيد که يک رينگ جکوزي با کيفيت داراي ضمانت نامه و گارانتي است تا در صورتي که اين قطعه در مدت زمان کوتاهي با آسيباتي روبه‌ رو شده و يا خراب گردد بتوانيد آن را مرجوع نموده و يا تعويض کنيد.

مزاياي خريد رينگ جکوزي گالوانيزه يا استيل

رينگ جکوزي گالوانيزه يا استيل ويژگي ها و مزايايي مانند طول عمر زياد عدم رسوب بستن رينگ و عدم زنگ زدگي آن است. اين موارد باعث ميشود که اين محصول از استحکام زيادي برخوردار باشد و در صورت قرارگرفتن تخت فشار زياد آب آسيب نديده و فرو نريزد. از ديگر مزاياي مهم رينگ جکوزي شکل دادن رينگ به جکوزي بوده طوري که باعث جاري شدن و ورود آب در تمامي جهت ها به داخل جکوزي ميباشد.

خريد رينگ جکوزي در امور درماني

استحکام بالاي رينگ جکوزي باعث ميشود که جاري شدن آب در جهات مختلف به صورت يکسان بوده و جهت درمان ميتواند فشار را به صورت مساوي به بخش هاي مختلف بدن وارد کند.با توجه به استفاده از جکوزي به دليل کاربردهاي درماني آن در افراد رينگ جکوزي با استاندارد سازي دهانه ي جکوزي باعث ميشود که در هنگام پاشيدن آب انحرافي نداشته باشد .

انحراف در دهانه ي جکوزي ميتواند تاثيرات مضري بر سلامت افراد بگذارد. در صورت کيفيت پايين رينگ جکوزي دوام جکوزي پايين بوده و در صورت قرار گرفتن متريال سيماني ساختماني بر روي آن باعث بروز آسيب و شکستگي به تجهيزات آبي آن ميشود.

قيمت رينگ جکوزي

قيمت رينگ جکوري بر اساس فاکتور هايي مانند: ظرفيت رينگ جکوري، قطر رينگ پايين و بالا، تعداد نازل هاي رينگ جکوزي فاکتور بندي ميشود. جهت اطلاع از قيمت رينگ جکوزي با بخش پشتيباني فروش آراز صنعت تماس گرفته و از طريق ثبت سفارش خود انواع رينگ جکوزي را در ظرفيت هاي مختلف با بالاترين قيمت و بهترين کيفيت از سراسر ايران سفارش دهيد.

سخن آخر
ما در اين نوشته سعي کرديم که اهميت کيفيت و نقش رينگ جکوزي با دوام را براي شما بيان کنيم. مجموعه ي آراز صنعت با فروش رينگ جکوزي با کيفيت شما را در مسير ساخت انواع جکوزي ها براي ويلاي شخصي و مجموعه هاي ورزشي همراهي ميکند. همچنين در صورتي که جکوزي کيفيت و دوام زيادي نداشته باشند به محض قرار دادن متريال ساختماني بر روي آن تجهيزات جکوزي دچار شکستگي شده و ممکن است به تجهيزات آبي آن نيز آسيب هايي وارد شود.

جهت اطلاع از موجودي و استعلام قيمت رينگ جکوزي و ساير تجهيزات استخر ، سونا، جکوزي وارد فروشگاه سايت آراز صنعت شده و از قسمت فروشگاه سفارش خريد رينگ جکوزي را ثبت کنيد.هم چنين ميتوانيد براي اطلاع از قيمت روز رينگ جکوزي با شماره ي مندرج درسايت ، تماس حاصل فرماييد . تماس و پاسخگويي از ساعت 9 الي 18

پشتيباني فروش : 0903800805 (مشاوره و فروش)
آدرس شرکت آراز صنعت :کرج، محمدشهر، عباس آباد، انتهاي جاده عباس آباد، نبش سه راه کانال، آرازصنعت


چگونه خريد رينگ جکوزي را انجام دهيم؟

با مراجعه به سايت آراز صنعت بهترين مدل رينگ جکوزي را با قيمت مناسب خريد کنيد

چگونه از قيمت رينگ جکوزي مطلع شويم؟

با استفاده از صفحه ي فروشگاه آراز صنعت قيمت خريد رينگ جکوزي را استعلام قيمت بگيريد.

آراز صنعت توليد کننده ي رينگ جکوزي

خريد رينگ جکوزي از سايت آراز صنعت به عنوان بهترين شرکت توليد کننده ي رينگ جکوزي، اين محصول کاربردي را به همراه گارانتي و ضمانت از سراسر ايران خريداري کنيد.





:: برچسب‌ها: رینگ جکوزی , خرید رینگ جکوزی , قیمت رینگ جکوزی ,
:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 خرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: